معرفی گوشی های پرفروش طی هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی XpressMusic 5800 نوکیا توانست با گارانتی رسمی و با قیمت ۳۲۰ هزار تومان به دلیل افزایش خریدوفروش در لیست پرفروش ترین های این برند طی هفته ای که گذشت جای گرفت.صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی XpressMusic 5800 نوکیا توانست با گارانتی رسمی و با قیمت ۳۲۰ هزار تومان به دلیل افزایش خریدوفروش در لیست پرفروش ترین های این برند طی هفته ای که گذشت جای گرفت.
صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی XpressMusic  ۵۸۰۰ اسلاید به شمار می آید.
در این میان مدل های ۷۶۱۰ ، N85 ، N96 و ۳۶۰۰  نیز به عنوان مدل های خوش فروش این برند طی هفته ای که گذشت قرار گرفت.
این چهار مدل گوشی نوکیا به ترتیب به بهای ۲۰۰ ،۴۰۰ ، ۵۵۰ و ۱۷۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی C902 سونی اریکسون نیز با قیمت فروش ۲۵۹هزار تومان توانسته در صدر پرفروش ترین های این برند طی هفته ای که گذشت جای گرفت.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا  هشت گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی C902سونی اریکسون به شمار می آید.
در این میان دو مدل گوشی  T700و W595 سونی اریکسون  با گارانتی رسمی و با قیمت فروش ۱۹۴ و ۲۰۶ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
گوشی E1125 سامسونگ نیز با قیمت فروش ۴۱ هزار تومان توانست مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد و در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
گوشی Touch Viva که با قیمت ۲۶۸ هزار تومان در بازار عرضه می شود تا کنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و برهمین اساس در لیست پرفرش ترین های این برند طی هفته ای که گذشت قرار گرفت.
گوشی Touch Viva اچ تی سی ۱۰۰ گرم وزن دارد و دارای صفحه نمایش TFT لمسی است.
ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash، دوربین عکاسی و فیلمبرداری د مگاپکسسلی نیز از مشخصات فنی گوشی Touch Viva به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا