با دانلود اینترنت اکسپلورر ۸ فقرا سیر می شوند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت وایر، با بالا گرفتن رقابت میان مرورگرهای اینترنت، مایکروسافت دست به ابتکار جالبی زده و با شعار اینترنت اکسپلورر ۸، مرورگری برای زندگی بهتر، کاربران را تشویق می‌کند که برای مبارزه با گرسنگی در آمریکا، این مرورگر را دانلود کنند.مایکروسافت با امضای قراردادی با Feeding …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت وایر، با بالا گرفتن رقابت میان مرورگرهای اینترنت، مایکروسافت دست به ابتکار جالبی زده و با شعار اینترنت اکسپلورر ۸، مرورگری برای زندگی بهتر، کاربران را تشویق می‌کند که برای مبارزه با گرسنگی در آمریکا، این مرورگر را دانلود کنند.
مایکروسافت با امضای قراردادی با Feeding America که حدود ۲۰۶ شبکه تامین غذا در سرتاسر آمریکا دارد، اعلام کرد به ازای هر دانلود اینترنت اکسپلورر ۸، مبلغی معادل هزینه هشت وعده غذایی به گرسنگان آمریکایی اهدا خواهد شد.
بنابراین کاربران آمریکایی با دانلود این مرورگر می‌توانند به اطعام افراد فقیری که از طریق بانک‌های غذایی Feeding America تغذیه می‌شوند، کمک کنند.
کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایتBrowser for the Better ، اینترنت اکسپلورر ۸ را دانلود کنند. دانلود این مرورگر از سایت اصلی مایکروسافت امکان‌پذیر نیست.
البته این خبر مایکروسافت با انتقادات برخی تحلیلگران مواجه شده است.
بازار جهانی مرورگرها تاکنون تحت تسلط مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت بوده است که به‌ همراه ویندوز عرضه می‌شود. اما با افزایش رقابت از سوی مرورگرهایی مانند فایرفاکس موزیلا، اپرا و کروم گوگل، مایکروسافت شاهد کاهش سهم مرورگر خود است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا