دعوا بر سر اعطای مجوز فروش گوشی تلفن همراه

در همین زمینه نیز ابراهیم درستی، رییس اتحادیه دستگاه‌های صوتی و تصویری و لوازم یدکی چندی پیش اعلام کرده بود مجوز و پروانه کسب فروش گوشی تلفن همراه تنها از سوی کمیسیون هیات عالی نظارت تنها به اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری داده شده است و هیچ اتحادیه دیگری حق اعطای مجوز ندارد.این در …

در همین زمینه نیز ابراهیم درستی، رییس اتحادیه دستگاه‌های صوتی و تصویری و لوازم یدکی چندی پیش اعلام کرده بود مجوز و پروانه کسب فروش گوشی تلفن همراه تنها از سوی کمیسیون هیات عالی نظارت تنها به اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری داده شده است و هیچ اتحادیه دیگری حق اعطای مجوز ندارد.
این در حالی است که سخنگو و نایب‌رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی نیز چندی پیش گفته بود، این اتحادیه با دستگاه‌های دولتی برای دریافت مجوز فروش گوشی تلفن همراه به مذاکره پرداخته است.
به همین منظور گفت‌وگوی کوتاهی با اورانی‌پور، نایب‌رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری داشتیم که می‌خوانید:
شنیده می‌شود بر سر اعطای مجوز کسب و فروش گوشی تلفن همراه بین اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم‌جانبی اختلافاتی وجود دارد. در این زمینه توضیح دهید.
ما از سال ۷۷ مجوز قطعی فعالیت و ارائه مجوز را از هیات عالی نظارت دریافت کردیم و تنها اتحادیه‌ای بودیم که در این زمینه اجازه فعالیت داشتیم.
اما از سال ۸۵ تا ۸۶ اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی نیز در این زمینه فعالیت خود را آغازکرد که منجر به بروز مشکلاتی در این زمینه شد.
آیا اعتراض اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری نتیجه‌ای داد؟
بله، اما طی جلسه‌ای که قرار است طی روزهای آینده برگزار شود نتیجه کلی اعلام می‌شود.
در این صورت اتحادیه تجهیزات مخابراتی عهده‌دار چه مسوولیتی است؟
فعالیت این اتحادیه این طور است که مجمع توزیعی که ما هستیم بر عملیات فروش و مجمع فنی و رسته‌های مختلف آن در بخش تعمیرات گوشی فعالیت داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا