واردات گوشی آی میت متوقف شده است

“بابک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با توجه به متوقف شدن واردات آی میت، برند اچ تی سی با ارائه تنوع مدل های متفاوت توانسته  تمایل مشرتیان را به خود جلب کند.وی افزود: مدتی است که آی میت حتی یک مدل گوشی جدید روانه بازار نکرده است و این …

“بابک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با توجه به متوقف شدن واردات آی میت، برند اچ تی سی با ارائه تنوع مدل های متفاوت توانسته  تمایل مشرتیان را به خود جلب کند.
وی افزود: مدتی است که آی میت حتی یک مدل گوشی جدید روانه بازار نکرده است و این در حالی است که اچ تی سی هر دو ماه ، یک گوشی جدید روانه بازار می کند.
عزیززادگان با اشاره به شرایط فعلی بازار تلفن همراه و افزایش عرضه گوشی های اچ تی سی گفت: اچ تی سی در نظر دارد طی سال جاری هفت درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به وضعیت بازار گوشی های اچ تی سی گفت: طی سال گذشته مشتریان شناخت چندانی از گوشی های اچ تی سی نداشتند و این نوع گوشی ها به دلیل قیمت بالا چندان مورد تقاضای مشتریان قرار نگرفت ولی هم اکنون اکثر جوانان و قشر تحصیل کرده تمایل خرید به این گوشی ها دارند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا