یک شرکت روسی ۲۰۰ میلیون دلار درشبکه وایمکس سرمایه گذاری می کند

ه گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، ” کریل دمیتریف” یکی از مدیران بخش سرمایه شرکت یاد شده با ذکر این مطلب ، افزود : این سرمایه گذاری با هدف راه اندازی سرویس های تجاری این شرکت اپراتوری تا ماه اکتبر ( مهر – آبان) سال جاری میلادی انجام …

ه گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، ” کریل دمیتریف” یکی از مدیران بخش سرمایه شرکت یاد شده با ذکر این مطلب ، افزود : این سرمایه گذاری با هدف راه اندازی سرویس های تجاری این شرکت اپراتوری تا ماه اکتبر ( مهر – آبان) سال جاری میلادی انجام می شود.
با انجام طرح یاد شده ،  تا پایان سال جاری میلادی ،  جمعیتی معادل ۲۰ میلیون نفر زیر پوشش شبکه های وایمکس قرارمی گیرند.
شرکت هوواوی برنده قرارداد تامین تجهیزات مورد نیاز این شبکه جدید شده است و بخشی از سرمایه گذاری دیگر برای این شبیکه توسط وام های اعطایی نهادهای مالی چین تامین خواهد شد.
” سرکئی آودیف” (Sergei Avdeev ) یکی از معاونان سابق شرکت ” ویمپلکام” (VimpelCom) به سمت رییس اجرایی شرکت جدید منصوب شده است.
کریل دمیتریف گفت :  دولت روسیه گام های غیرمنتظره ای را در حمایت از سرمایه گذاری مستقیم خارجی در صنایع نو و ابتکاری و ایجاد راههایی برای هدایت و جذب  سرمایه های خارجی به  اقتصاد روسیه ، برداشته است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا