فوریت ادغام وزارتخانه های ارتباطات و راه رای نیاورد

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه طرح کلی ادغام وزارتخانه ها از ۲۱ به۱۶ وزارتخانه پیش ازانتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در مجلس مطرح شده بود، گفت: دولت ملزم است دراین زمینه لایحه ای را مجلس ارائه کند.وی گفت: فوریت این طرح بدلیل آنکه به حد نصاب رای نمایندگان …

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه طرح کلی ادغام وزارتخانه ها از ۲۱ به۱۶ وزارتخانه پیش ازانتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در مجلس مطرح شده بود، گفت: دولت ملزم است دراین زمینه لایحه ای را مجلس ارائه کند.
وی گفت: فوریت این طرح بدلیل آنکه به حد نصاب رای نمایندگان نرسید رد شد و هم اکنون این طرح به روال عادی در مجلس بررسی می شود.
مطهری گفت: در صورت تصویب این طرح در مجلس ، دو وزارتخانه را ه و ترابری وارتباطات در دولت دهم ادغام می شود.    
رئیس کمیته مخابرات مجلس افزود: تا پیش از آغاز دولت دهم جزئیات طرح ادغام  وزارتخانه ها مشخص می شود.
به گزارش خبرنگار موبنا این طرح که با هدف کوچک سازی، نوسازی، ادغام و متناسب سازی فعالیت‌ها به منظور ارتقاء بهره وری دستگاه‌های اجرایی و تعریف آن به صورت یک منظومه مسنجم ، کارآمد و اثربخش با قید یک فوریت به مجلس ارایه شده بود.
این طرح با داشتن ۱۸ماده به مجلس ارایه شده بود که نمایندگان با ۱۱۷ رای موافق، ۸۹رای مخالف و ۱۲رای ممتنع به یک فوریت آن رای ندادند لذا این طرح به صورت عادی در صحن مجلس بررسی خواهد شد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا