ال جی اولین مودم LTE جهان را ساخت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس ویک، تعداد زیادی از اپراتورها در سراسر دنیا اعلام کرده بودند که برای گسترش شبکه هایی بر پایه استاندارد ۴G برنامه ریزی می کنند و شرکت های دیگر نیز آمادگی خود برای پشتیبانی از سرویس های این شبکه را اعلام کردند.شرکت هایی که در زمینه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس ویک، تعداد زیادی از اپراتورها در سراسر دنیا اعلام کرده بودند که برای گسترش شبکه هایی بر پایه استاندارد ۴G برنامه ریزی می کنند و شرکت های دیگر نیز آمادگی خود برای پشتیبانی از سرویس های این شبکه را اعلام کردند.
شرکت هایی که در زمینه ساخت دستگاه های تلفن همراه فعالیت می کنند درحال برنامه ریزی برای ساخت گوشی هایی بر پایه این فناوری هستند.
شرکت ال جی الکترونیک اولین مودم USB خود بر پایه شبکه های ۴G / LTE را ساخت، این در حالی است که شبکه های نسل چهارم از سال آینده به بهره برداری می رسند.
این مودم در نمایشگاه ComunicAsia 2009 به نمایش گذاشته شد و قادر است اطلاعات را با سرعت بیش از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه با استفاده از شبکه های موبایل انتقال دهد بنابراین هنگامی که با شبکه های نسل سوم مقایسه می شود از سرعت بسیار بالاتری برخوردار است.
اطلاعات زیادی در رابطه با این مودم هنوز منتشر نشده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا