نسل جدید مادر برد های دیجیتال لایف به بازار می آید

به گزارش موبنا،Nehalemدر واقع  نام کد ساختار ریز پردازنده های اینتل است که  جایگزین هسته¬های جدید با ساختار ۴۵ نانو متری شده و چندین تغییر در آنها بوجود آمده است.  فاکسکان درباره این مادربرد جدیدمی گوید: مادربرد های دیجیتال لایف قدرت محاسباتی بالایی دارند و با بیشترین انتخاب برای اتصال به انواع وسیله های دیجیتالی …

به گزارش موبنا،Nehalemدر واقع  نام کد ساختار ریز پردازنده های اینتل است که  جایگزین هسته¬های جدید با ساختار ۴۵ نانو متری شده و چندین تغییر در آنها بوجود آمده است.
 فاکسکان درباره این مادربرد جدیدمی گوید: مادربرد های دیجیتال لایف قدرت محاسباتی بالایی دارند و با بیشترین انتخاب برای اتصال به انواع وسیله های دیجیتالی و تکنولوژی های روز، انتخابی برای یک زندگی دیجیتالی هستند. این مادربردها امکانات متفاوتی جهت بازی و مالتی مدیا و سیستم های دیجیتال دارند علاوه بر اینها از یک درگاه عدد   PCIX1و یک PCIe و از (۲ &16 or4 &8)Fhrexو۳_waySLI پشتیبانی به عمل می آورند.
از دیگر ویژگی های این مادربرد می توان به کارت صدای  HARPاشاره کرد که از سه تکنولوژی ِDuall Digital Audioو ِDolboy digital DTS connectپشتیبانی می کند. همچنین این محصول مجهز به شش شیار حافظه  DDR3با توان پشتیبانی از  ۲۴GBحافظه با تکنولوژی Triple Channel با سرعتهای ۱۶۰۰(oc)/1333/1066است.
از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در این مادر برد می توان به Intel Matrix StoageوIntel  Rapid Recover اشاره کرد.این مادر برد جدیدفاکسکان از ۱۲ در گاههای USB2.0و دو درگاهSATAII”Dual eSATA”۲    FireWireسود می برد .
مادربرد فوق از یک بایوس American Megatrends بهره گرفته است که به منظور اورکلاکینگ امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
۲۰/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا