بدقولی مسئولان مخابرات نسبت به نصب دکل تلفن همراه روستای دشت آزادی چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، زندگی انسان چهار رکن دارد که شامل فرهنگ و ارتباطات، اقتصاد، سیاست و حقوق می‌شود، اما بحث فرهنگ و ارتباطات اساسی‌ترین رکن است. فرهنگ و ارتباط مهمترین رکن زندگی انسان است و اگر مورد توجه قرار نگیرد اقتصاد، سیاست و حقوقی هم در کار نخواهد بود. ارتباطات مهمترین اصول …

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، زندگی انسان چهار رکن دارد که شامل فرهنگ و ارتباطات، اقتصاد، سیاست و حقوق می‌شود، اما بحث فرهنگ و ارتباطات اساسی‌ترین رکن است.

فرهنگ و ارتباط مهمترین رکن زندگی انسان است و اگر مورد توجه قرار نگیرد اقتصاد، سیاست و حقوقی هم در کار نخواهد بود.

ارتباطات مهمترین اصول پیشرفت یک منطقه است ولی متاسفانه در مناطق دوردست استان همچون بخش چاروسا هنوز مردم از ارتباطات بسیار اندکی بی‌بهره هستند.

بسیاری از روستاهای این بخش از نعمت تلفن ثابت بی‌بهره هستند و عدم پوشش تلفن همراه نیز در آنها سبب بسیاری از مشکلات در این روستاها شده است.

روستاهای الگن، المور، پاتاوه، جاورده، بلویری و دشت آزادی از روستاهای چاروسا هستند که دارای عدم پوشش تلفن همراه هستند و شرکت مخابرات استان اقدام به نصب یک دکل در روستای دشت آزادی کرد ولی متاسفانه چندین ماه از نصب این دکل می‌گذرد و هیچگونه پوشش تلفنی را این روستاها نداشته‌اند.

شرکت مخابرات استان و شهرستان کهگیلویه همچنان به مردم این روستاها قول می‌دهند ولی هنوز این دکل به‌صورت دکور در این روستا نصب است.

گفتنی است، با نصب این دکل بسیاری از روستاهای این بخش از پوشش تلفن همراه برخوردار خواهند شد.

سیدرضا غلامی در این خصوص اظهار داشت: مردم روستاهای چاروسا جهت برقراری ارتباط با مشکلاتی برخوردار هستند و بسیاری از روستاهای بخش چاروسا از نعمت تلفن همراه بی‌بهره هستند و با پیگیری‌های انجام گرفته شرکت مخابرات یک دکل تلفن همراه در روستای دشت آزادی نصب کرد.

رئیس شورای اداری چاروسا خاطرنشان کرد: مدت زیادی است که از نصب این دکل می‌گذرد ولی خبری از راه‌اندازی آن نیست و مردم این روستاها گلایه‌های زیادی از مخابرات استان و شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه چندین مرتبه از مخابرات استان خواستار راه‌اندازی آن شدیم، بیان کرد: هر یک از مسئولان مخابرات استان و شهرستان کهگیلویه در خصوص این مشکل علتی را دلیل بر راه‌اندازی نشدن آن بیان می‌کنند.

رئیس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: به مردم و مسئولان چاروسا در خصوص راه‌اندازی این دکل قول زیادی دادند قبل از عید نوروز بود که قول اوایل عید ۹۴ را دادند ولی همچنان خبری از راه‌اندازی آن نیست.

گفتنی است، روستای دشت آزادی در مسیر جاده دهدشت به قلعه‌رئیسی و در فاصله ۸کیلومتری شهر قلعه‌رئیسی قرار دارد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا