“همراه اول” به وعده خود در مورد سیم کارت های اعتباری عمل نکرده است

“عبدالمجید امین” روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از دو هفته است که ثبت نام سیم کارت اعتباری ۲۲ هزار تومانی همراه اول با وعده تحویل ۷۲ ساعته توسط دفاتر پیشخوان خدمات آغاز شده، ولی هنوز مشترکان این سیم کارت ها نمی تواند از خدمات آن استفاده کنند.وی افزود: مدیران دفاتر پیشخوان …

“عبدالمجید امین” روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از دو هفته است که ثبت نام سیم کارت اعتباری ۲۲ هزار تومانی همراه اول با وعده تحویل ۷۲ ساعته توسط دفاتر پیشخوان خدمات آغاز شده، ولی هنوز مشترکان این سیم کارت ها نمی تواند از خدمات آن استفاده کنند.
وی افزود: مدیران دفاتر پیشخوان خدمات اقدام به ثبت نام سیم کارت های اعتباری و واریز وجه به حساب شرکت ارتباطات سیار کرده اند ولی بار دیگر مدیران شرکت ارتباطات سیار و شرکت های وابسته استانی خلف وعده کرده و به موقع ارتباط این سیم کارت ها را برقرار نکرده اند.
امین گفت: در جواب مراجعات مکرر مردم جهت فعال سازی دو طرفه سیم کارت های اعتباری، شرکت ارتباطات سیار آنها را به دفاتر پیشخوان خدمات ارجاع می دهد در حالی که امکانات شبکه در اختیار این دفاتر نیست.
وی تصریح کرد: بعد از ۷۲ ساعت ارتباط یک طرفه این سیم کارت ها برقرار شده ولی امکان تماس از سوی مشترکان این سیم کارت، بعد از گذشت بیش از دو هفته وجود ندارد.
نایب رئیس هیات مدیره کانون سراسری دفاتر خدمات ارتباطی کشور گفت: همراه اول بهتر
است اول زیرساخت ها را مهیا و بعد نسبت به ثبت نام اقدام کند. این عملکرد شرکت ارتباطات سیار سبب بی اعتمادی مردم به دفاتر پیشخوان خدمات نیز شده است.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به مطالبات وصول نشده دفاتر پیشخوان خدمات از شرکت ارتباطات سیار نیز گفت: دفاتر پیشخوان خدمات در سال ۸۶ اقدام به ثبت نام سیم کارت های دائمی و اعتباری حضوری و غیرحضوری کردند، ولی تاکنون حق السهم دفاتر بابت ثبت نام این سیم کارت ها در بسیاری از استان ها پرداخت نشده است.
به گفته امین، حق السهم دفاتر بابت ثبت نام هر سیم کارت ۵۰۰ تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا