اعلام پرفروش ترین گوشی های ال جی در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این گوشی  باعث شده است تا مشتریان این برند تمایل به خرید این مدل داشته باشند.گوشی KC550  ال جی    که به بهای ۱۹۲ هزار تومان فروخته می شود و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است از ویژگی هایی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این گوشی  باعث شده است تا مشتریان این برند تمایل به خرید این مدل داشته باشند.
گوشی KC550  ال جی    که به بهای ۱۹۲ هزار تومان فروخته می شود و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است از ویژگی هایی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۲ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSDTransFlash  تا چهار گیگابایت است.
در این میان مدل KE970 ال جی که به مدل “شاین” معروف است با قیمت ۱۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی KE970 ال جی به شمار می آید.
گوشی  KF510 ال جی  که با  گارانتی رسمی و با قیمت ۱۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود دارای  صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.
گوشی KS360 این برند نیز که هم  اکنون با قیمت ۱۷۰ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت microSD  TransFlash   تا چهار گیگابایت بهره می برد.
در این گوشی های KF750 Secret ال جی  که مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته است با بهای فروش ۲۳۵ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
حافظه داخلی ۱۰۰مگابایتی، حافظه جانبی microSD TransFlash ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و صفحه نمایش لمسی  از مشخصات اصلی گوشی   KF750 Secret ال جی   به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا