اختلال شدید در شبکه های ارسال و دریافت پیامک اپراتورهای ملی کشور

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، تلاشهای خبرنگاران این سازمان در خصوص کشف دلایل بروز این اختلال ها از اپراتورهای ملی همراه اول ، تالیا و اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – MTN  تا زمان مخابره این خبر نتیجه ای در بر نداشت. یک مقام مسوول که خواست نامش فاش نشود در این زمینه به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، تلاشهای خبرنگاران این سازمان در خصوص کشف دلایل بروز این اختلال ها از اپراتورهای ملی همراه اول ، تالیا و اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – MTN  تا زمان مخابره این خبر نتیجه ای در بر نداشت.

یک مقام مسوول که خواست نامش فاش نشود در این زمینه به خبرنگار موبنا گفت: دسترسی مشترکان به شبکه پیامک اپراتورهای ملی کشور بنا به دستور مسوولان امنیتی برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف در برگزاری سالم انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری دچار اختلال شده است.

وی با بیان اینکه این سه شبکه از حدود ساعت ۲۲ پنجشنبه شب بطور کامل برای هر سه اپراتور ملی با اختلال بسیار شدید همراه شده است ، خاطرنشان کرد این وضعیت تا چند ساعت پس از پایان کار اخذ رای ادامه داشته باشد.

براساس آمارهای موجود تقریبا حدود ۹۰ درصد واجدین شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران مشترک یکی از سه شبکه  اپراتورهای ملی همراه اول ، تالیا و اپراتور ایرانی – خارجی ایرانسل – MTN هستند.

۱۱/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا