فروش بازی های ویدیویی ۲۳ کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، به نظر می رسد بازیکنان بازی های ویدیویی در آمریکایی کمتر به بازی های سخت افزاری و لوازم جانبی در ماه مه (اردیبهشت) نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل پرداخته اند. بر اساس تحقیقات NPD Group شرکت هایی که در زمینه تولید بازی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، به نظر می رسد بازیکنان بازی های ویدیویی در آمریکایی کمتر به بازی های سخت افزاری و لوازم جانبی در ماه مه (اردیبهشت) نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل پرداخته اند.
بر اساس تحقیقات NPD Group شرکت هایی که در زمینه تولید بازی های ویدیویی فعالیت می کنند حدود ۸۶۳ میلیون دلار در این ماه متضرر شدند.
بیشترین میزان فروش مربوط به شرکت THQ با فروش ۶۷۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه Xbox 360 مایکروسافت بود، این شرکت ۳۳۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه PlayStation 3 سونی به فروش برساند که به طور کلی یک میلیون دستگاه بازی به فروش رساند.
شرکت GTA IV در ماه مه (اردیبهشت) سال قبل ۳/۱ میلیون دستگاه بازی به فروش رساند.
نینتندو ۳۵۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه Wii Fit در ماه مه امسال به فروش رساند در حالی که این رقم در سال قبل ۶۸۷ هزار و ۷۰۰ دستگاه گزارش شده است.
در طول ماه مه (اردیبهشت) فروش سخت افزارهای بازی با ۳۰ درصد افت به ۳۰۳ میلیون دلار کاهش یافت در حالی که فروش نرم افزار با ۱۷ درصد افت با ۴۴۹ میلیون دلار کاهش و فروش لوازم جانبی با ۲۵ درصد کاهش با ۱۱۲ میلیون دلار کاهش مواجه شد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا