مشکل برق و مخابرات در هیچ ‌یک از شعب اخذ رای وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی پیش از ظهر امروز پس از انداختن رای خود در صندوق شماره ۱۹۴ در مسجد جوادالائمه اظهار داشت: هم‌اکنون عوامل و اکیپ‌های نیروی برق خوزستان درحال آماده‌باش هستند تا هیچ‌گونه قطع برق ناشی از مشکل فنی در شعب اخذ رای به وجود نیاید.وی تصریح کرد: مشکل …

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی پیش از ظهر امروز پس از انداختن رای خود در صندوق شماره ۱۹۴ در مسجد جوادالائمه اظهار داشت: هم‌اکنون عوامل و اکیپ‌های نیروی برق خوزستان درحال آماده‌باش هستند تا هیچ‌گونه قطع برق ناشی از مشکل فنی در شعب اخذ رای به وجود نیاید.
وی تصریح کرد: مشکل ارتباط مخابراتی که در هویزه دیروز وجود داشت تا شامگاه دیروز برطرف شد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان از برگزاری مانور انتخابات در روز گذشته با موفقیت خبر داد و گفت: در این مانور، به طور ویژه کاربران رایانه مورد بررسی قرار گرفتند تا برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای امروز آماده باشند.
حجازی از تشکیل میز احزاب برای نخستین ‌بار در این دولت در انتخابات خبر داد و گفت: نمایندگان احزاب از تهران در فرمانداری‌ها و استانداری‌های سراسر کشور مستقر هستند و بر کار انتخابات سرکشی و نظارت می‌کنند.
وی با اشاره به حضور مردم از ابتدای صبح در شعب اخذ رای یادآور شد: تا ساعت ۹ صبح نیز گزارش‌های ارتباطات و حضور مردم در اکثر نقاط استان خوب بوده است، مردم با تدبیر و ولایت‌مداری و اعتقادات خود در بخش‌های مختلف حضور دارند.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امنیت و همکاری مطلوبی بین دستگاه‌های مختلف برگزارکننده انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات هر یک از کاندیداها می‌تواند در شعب اخذ رای نماینده داشته باشد و با توجه به این موضوع بیش از ۱۱ هزار نماینده از چهار کاندیدای انتخابات، در صندوق‌های اخذ رای در خوزستان حضور یافته‌اند.
حجازی گفت: برای همه نمایندگان کارت‌ صادر و به آنها تحویل داده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا