شرکت مخابرات ایران:علت اختلال پس از بررسی اعلام خواهد شد

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ارسال پیامک تلفن همراه از شبکه همراه اول از اواخر شب گذشته امکان‌پذیر نبوده و این مشکل تا لحظه مخابره این خبر ادامه دارد.اما داوود زارعیان – مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران – در پاسخ به خبرنگار ارتباطات ایسنا با تایید این موضوع و اختلال در پیامک‌ها …

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ارسال پیامک تلفن همراه از شبکه همراه اول از اواخر شب گذشته امکان‌پذیر نبوده و این مشکل تا لحظه مخابره این خبر ادامه دارد.
اما داوود زارعیان – مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران – در پاسخ به خبرنگار ارتباطات ایسنا با تایید این موضوع و اختلال در پیامک‌ها گفت: اختلال در پیامک از نیمه شب گذشته آغاز شده و به این منظور موضوع را به شرکت ارتباطات سیار اطلاع داده و از آن‌ها علت را جویا شدیم.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: شرکت ارتباطات سیار ایران در حال پی‌گیری و علت‌یابی این اختلال بوده و قرار است نتیجه را اعلام کند.
به گزارش ایسنا طبق اظهارات برخی مشترکان امکان ارسال پیامک با شبکه اپراتور دوم تلفن همراه و تالیا هم وجود نداشته و تلاش خبرنگار ایسنا برای کسب اطلاع از علت این مساله از مسوولان این اپراتور و تالیا ادامه دارد.
به گزارش ایسنا چندی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور در نشستی با خبرنگاران گفته بود: شنیده‌ایم که ممکن است در سیستم مخابرات اقداماتی شود که در این روزها سیستم رایانه کاملا قطع می‌شود و صرفا یک سیستم داخلی برای وزارت کشور و شورای نگهبان برقرار شود. اگر این اقدام صورت گیرد مردم باید بدانند که این حرکت تخلف است.
محتشمی‌پور خاطرنشان کرده بود: ارتباط ما با این صندوق‌ها از طریق پیامک‌هایی است که به این شبکه اینترنتی ارسال می‌شود این احتمال هم وجود دارد که در روز اخذ رای اختلالاتی در شبکه تلفن همراه صورت گیرد. هرگونه اختلافی در این زمینه به معنای تخلف محسوب می‌شود، ما از امروز که یک هفته به انتخابات مانده است رسما اعلام می‌کنیم که نباید در سیستم رایانه‌ای و تلفن همراه اختلالی صورت گیرد و هرگونه اقدامی در این زمینه در راستای تخلف تلقی می‌شود و مردم باید درجریان آن قرار گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا