فرآیند تولید داخلی گوشی تلفن همراه ادامه دارد

“حمیدرضا منجی” مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:  با توجه به شرایط فعلی حاکم بر بازار تلفن همراه  تولیدکنندگان تنها با با تیراژ پایین به تولید گوشی های وطنی می پردازند.وی افزود: تنها در صورتی می توان فعالیت تولیدکنندگان گسترش یابد که با قاچاق گوشی تلفن …

“حمیدرضا منجی” مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:  با توجه به شرایط فعلی حاکم بر بازار تلفن همراه  تولیدکنندگان تنها با با تیراژ پایین به تولید گوشی های وطنی می پردازند.
وی افزود: تنها در صورتی می توان فعالیت تولیدکنندگان گسترش یابد که با قاچاق گوشی تلفن همراه در سطح کشور برخورد جدی و قاطعی صورت گیرد.
منجی تصریح کرد: به دلیل گسترش روز افزون قاچاق این کالای ارتباطی با برندهای معتبر جهانی و ارزان بودن این نوع گوشی ها تمایل مشتریان برای خرید گوشی های قاچاق افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد عرضه کننده گوشی های نیمه هادی عماد خاطر نشان کرد: در همین حال به دلیل کمبود بودجه نمی توان تبلیغات گسترده ای در زمینه شناخت گوشی های داخلی داشت چرا که هزینه تبلیغات در کشور برای تولیدکنندگان امکان پذیر نیست.
شرکت نیمه هادی عماد که هم اکنون گوشی های هویندایی را در بازار تلفن همراه عرضه می کند یکی از شرکت های طرف قرار داد با وزارت صنایع در اردیبهشت ماه سال ۸۵ است که متعهد به تولید سالانه دو میلیون دستگاه تلفن همراه شده بود.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا