درخواست تجديد نظر در تعرفه ۲۵ درصدي توسط فعالان عرصه گوشي

افشار فروتن لاريجاني رييس انجمن صنفي فروشندگان سيم‌کارت، گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي، در گفت وگو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: تعرفه گوشي هاي تلفن همراه کماکان ۲۵ درصد است و مباحث مطرح شده در خصوص کاهش آن همچنان بي نتيجه مانده است.فروتن به عنوان يک فعال صنفي و نماينده صنفي در اين حوزه گفت: …

افشار فروتن لاريجاني رييس انجمن صنفي فروشندگان سيم‌کارت، گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي، در گفت وگو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: تعرفه گوشي هاي تلفن همراه کماکان ۲۵ درصد است و مباحث مطرح شده در خصوص کاهش آن همچنان بي نتيجه مانده است.
فروتن به عنوان يک فعال صنفي و نماينده صنفي در اين حوزه گفت: اين تعرفه براي فعالان اين عرصه مناسب نبوده و درخواست تجديد نظر آن از طرف انجمن و فعالان صنفي قطعا صورت خواهد گرفت.
وي افزود: اعلام تعرفه ۲۵درصدي با توجه به اختلاف قيمت فاحش بين گوشي هاي وارداتي قاچاق و گوشي هاي وارداتي قانوني، همچنان خريداران را جذب بازار گوشي قاچاق خواهد کرد و از اين رو واردکنندگان غيرقانوني همچنان انگيزه بالايي براي واردات قاچاق گوشي خواهند داشت.
فروتن خاطرنشان کرد: اعلام تعرفه ۲۵ درصدي، از نظر واردکننده قانوني، تعرفه منطقي و مناسبي نيست و واردکننده قادر به گسترش فعاليت خود نبوده و واردات قاچاق کماکان به قوت خود باقي خواهد ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا