برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت پهنای باند کشور در سال جاری

احمد پورنگ‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به ظرفیت پهنای باند ایران در ارائه اینترنت اظهار داشت: در حال حاضر جوابگوی تمام تقاضا پهنای باند در کشور هستیم و مشکلی در زمینه افزایش ظرفیت نداریم.وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت زیر ساخت در صورت حذف قانون …

احمد پورنگ‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به ظرفیت پهنای باند ایران در ارائه اینترنت اظهار داشت: در حال حاضر جوابگوی تمام تقاضا پهنای باند در کشور هستیم و مشکلی در زمینه افزایش ظرفیت نداریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت زیر ساخت در صورت حذف قانون محدودیت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه جوابگوی این نیاز خواهد بود، گفت: در حال حاضر قادر به تامین تقاضای موجود در کشور هستیم و پهنای باندی که در کشور ارائه می‌شود متناسب با تقاضا است.
معاون نگهدای و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت ادامه داد: در زمینه تامین پهنای باند چنانچه با کمبود ظرفیت مواجه شویم فورا آن را تهیه خواهیم کرد و در بالا بردن ظرفیت مشکلی نداریم.
پورنگ‌نیا همچنین از تدابیر شرکت زیرساخت برای بالا بردن ظرفیت پهنای باند کشور خبر داد و افزود: در سال جاری برنامه‌هایی برای افزایش ظرفیت پهنای باند در دستور کار شرکت قرار گرفته که هنوز نهایی نشده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با نهایی شدن این برنامه‌ها شاهد افزایش ظرفیت چشمگیری در پهنای باند خواهیم بود، به گونه‌ای که عملا دیگر هیچ محدودیتی در پهنای باند نخواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا