پرفروش ترین های گوشی های سامسونگ معرفی شد

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات مناسب این مدل گوشی  باعث شده است تا  مشتریان تمایل به خرید آن داشته باشند.گوشی F480 سامسونگ که کمتر از یک سال از عرضه آن به بازار تلفن  همراه کشور  می گذرد  در صدر پرفروش ترین های این برند جای دارد.گوشی F480 سامسونگ که  با گارانتی ر سمی …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات مناسب این مدل گوشی  باعث شده است تا  مشتریان تمایل به خرید آن داشته باشند.
گوشی F480 سامسونگ که کمتر از یک سال از عرضه آن به بازار تلفن  همراه کشور  می گذرد  در صدر پرفروش ترین های این برند جای دارد.
گوشی F480 سامسونگ که  با گارانتی ر سمی به بهای ۲۹۵ هزار تومان  در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود.
صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت  از مشخصات اصلی گوشی F480 سامسونگ محسوب می شود.
 گوشی M3510 سامسونگ نیز که دارای  صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  دو مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۶۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط (microSD (TransFlash است توانسته از فروش خوبی برخوردار شود.
این گوشی با قیمت ۱۲۵ هزارتومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 گوشی D980 سامسونگ نیز با قیمت  ۳۸۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه کشور در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبردای  پنج مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و استفاده همزمان از دو سیمکارت از مشخصات فنی گوشی D980 این برند کره ای به شمار می آید.
دو مدل گوشی B300 و E251 سامسونگ نیز با قیمت ۵۱ و۸۷ هزار تومان در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شده است.
صفحه نمایش  TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی E251 سامسونگ و صفحه نمایش CSTN با قابلیت نمایش۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه۲ مگابایتی از ویژگی های گوشی  B300 محسوب می شود.
 گوشی I900 omnia سامسونگ که مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گرفته است با گارانتی رسمی به بهای ۴۹۵هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
مدل فوف از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و سیستم لرزش گیر دست ودوربین دوم و دارای حافظه داخلی عرضه شده در دو ظرفیت  هشت و ۱۶ گیگابایتی بهره می برد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا