ظرفیت زیرساختی اینترنت پرسرعت کشور ۲برابر می شود

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه شبکه تجمیع استانی تاکنون برای یک و نیم میلیون پورت پرسرعت طراحی شده است ، اظهار داشت: افزایش این مقدار به عنوان نیاز کشور در دستور کار قرار دارد و برای توسعه این شبکه فعالیت اجرایی آغاز شده است.وی گفت: عملیات اجرایی …

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه شبکه تجمیع استانی تاکنون برای یک و نیم میلیون پورت پرسرعت طراحی شده است ، اظهار داشت: افزایش این مقدار به عنوان نیاز کشور در دستور کار قرار دارد و برای توسعه این شبکه فعالیت اجرایی آغاز شده است.
وی گفت: عملیات اجرایی در برخی استانها برای افزایش ظرفیت شبکه تجمیع استانی به سه میلیون پورت پرسرعت آغاز شده که این مقدار جوابگوی نیاز مردم تا دو سال آینده خواهد بود.
فیضی با تاکید بر اینکه زیرساخت های توسعه اینترنت پرسرعت در کشور دو برابر می شود خاطرنشان کرد: شبکه تجمیع استانی تمامی پورت های پرسرعت را شامل می شود و نیاز شبکه های دیتای استان ها را فراهم می کند.
به گزارش موبنا شبکه‌ تجمیع استان‌ها بستر مناسبی برای پورت‌های پرسرعت خواهد بود.
این شبکه قابلیت ارائه سرویس دیتا را به تمام مشترکان داخل استانی فراهم می‌کند و مشترکان حقیقی و حقوقی مثل سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و حتی شرکت‌های ارایه کننده خدمات اینترنتی را شامل می‌شود.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا