ردیابی سیاست‌های اعمال نفوذ گوگل توسط یک وب سایت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، وب سایت TOSBack.org که از به تازگی راه اندازی شده، به منظور کمک به کاربران برای شناسایی تغییرات مضر احتمالی در اینترنت، سیاست‌های تحمیلی سایت‌هایی همچون گوگل و Facebook  را پیگیری می کنند.ایده اصلی این سایت که توسط گروه مدافع حریم خصوصی پایه گذاری شده، …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، وب سایت TOSBack.org که از به تازگی راه اندازی شده، به منظور کمک به کاربران برای شناسایی تغییرات مضر احتمالی در اینترنت، سیاست‌های تحمیلی سایت‌هایی همچون گوگل و Facebook  را پیگیری می کنند.
ایده اصلی این سایت که توسط گروه مدافع حریم خصوصی پایه گذاری شده، تغییرات سرویس های مختلف را پس از گذشت چند ساعت ردیابی می‌کند.
به این ترتیب که سیاست‌ها و عملکرد گذشته و قدیمی و جدید وب‌سایت‌ها را با هم مقایسه می کند و تغییرات آنها را درمی یابد و شناسایی می کند.
وب سایت هم اکنون بعضی از سایت های محبوب را ردیابی و پوشش می دهد اما ارایه دهندگان آن در صددند که سرویس هایی چون کارت‌های اعتباری، بانکداری، تلویزیونی و شرکت‌های دیگر را نیز مورد بررسی و ارزیابی و پوشش دهی قرار دهد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا