معرفی گوشی N97 نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۵۰ گرمی از ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار تلفن همراه معرفی شده است اما تا کنون وارد بازار تلفن همراه کشور نشده است. گوشی نوکیا مدل N97 یکی دیگر از مدل‌های سری N این شرکت می باشد و به صورت یک گوشی کشویی که از دو …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۵۰ گرمی از ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار تلفن همراه معرفی شده است اما تا کنون وارد بازار تلفن همراه کشور نشده است.
 گوشی نوکیا مدل N97 یکی دیگر از مدل‌های سری N این شرکت می باشد و به صورت یک گوشی کشویی که از دو سمت باز و بسته می‌شود طراحی شده است.
این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده است.
نوکیا N97 به عنوان یک گوشی سه‌بانده از باندهای HSDPA 900 / 1900 / 2100 و به عنوان یک گوشی چهاربانده از باندهای GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 پشتیبانی می‌کند.
مدل فوق به سیستم عامل سیمبین نسخه‌ی ۴/۹  سری ۶۰ مجهز است.
حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و پشتیبانی از کارت‌های microSD حداکثر ۱۶ گیگابایتی از ویژگی‌های بارز این گوشی به شمار می آید.
 صفحه نمایشی گوشی N97 نوکیا ۵/۳  اینچی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگی است که به صورت لمسی طراحی و ساخته شده است.
صفحه نمایش این مدل نوکیا با رزولوشن ۶۴۰ در ۳۶۰  پیکسلی کار می‌کند و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است.
حس‌گر Proximity، قابلیت تشخیص دست‌خط، صفحه کلید تمام QWERTY، زنگ‌های پلی‌فونیک ۶۴ کاناله به همراه‌ زنگ‌های MP3 با قابلیت دانلود زنگ، دفترچه تلفن تصویری با ظرفیت نامحدود، پشتیبانی از GPRS، HSCSD، EDGE، قابلیت‌های ۳G، Wi-Fi، بلوتوث نسخه‌ی دو  به همراه A2DP، پشتیبانی از microUSB نسخه‌ی دو و بازی‌های از پیش‌ نصب شده به همراه قابلیت دانلود بازی از مشخصه‌هایی هستند که در گوشی موبایل نوکیا مدل N97 دیده می‌شود.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری گوشی N97 نوکیا پنج مگاپیکسلی است که به لنز Carl Zeiss، فوکوس اتوماتیک و فلاش مجهز است.
دوربین دومی هم برای انجام مکالمه‌های تصویری در  این گوشی تعبیه شده است.
با نوکیا مدل N97 مشکلی برای ارسال و دریافت پیام‌های SMS، MMS، IM و ایمیل وجود ندارد.
از دیگر ویژگی‌های به کار رفته در این گوشی می‌توان به قابلیت‌های کارآمدی مانند گیرنده‌ی GPS، پشتیبانی از A-GPS، Nokia Maps 2.0 Touch، جاوا MIDP 2.0، قطب‌نمای دیجیتال، خروجی TV، رادیو FM استریو با پشتیبانی از RDS، خروجی ۵/۳ میلی‌متری، Flash Lite 3، مرورگر اسناد، T9 و هندزفری داخلی اشاره کرد.
هم‌چنین، به شما امکان داده شده با قابلیت‌های کارآمد دیگری مانند یادداشت صوتی و دستور صوتی نیز کار کنید.
گوشی موبایل نوکیا مدل N97 به مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML مجهز است و از فیدهای RSS نیز پشتیبانی می‌کند. پخش کننده‌‌های باکیفیتی نیز ارایه شده که نوع صوتی آن از فرمت‌های MP3/WMA/WAV/eAAC+ پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین، می‌توانید با پخش کننده‌ی فیلم این گوشی نیز کار کنید که فرمت‌های MPEG4/WMV/3gp را پشتیبانی می‌کند.
باتری مصرفی گوشی همراه نوکیا مدل N97 از نوع  یون لیتیوم ۱۵۰۰ میلی آمپری BL-4L است که برای ۴۳۲ ساعت در حالت استندبای و ۹ساعت و ۳۰ دقیقه مکالمه‌ی مفید عمر می‌کند.
گوشی N97 نوکیا طی دو ماه آتی با گارانتی رسمی وارد بازار تلفن همراه کشور می شود.
با توجه به امکانات این گوشی پیش بینی می شود قیمت عرضه آن در حدود ۷۰۰ هزار تومان باشد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا