مدل S8300 UltraTouch سامسونگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  این گوشی ۱۲۷ گرمی به راحتی در جیب جا می گیرد ولی به دلیل وزن زیاد این گوشی سنگینی آن بخوبی احساس می شود. طراحی شیک و براق گوشی موجب شده تا توجه کاربران به  آن جلب شود . این گوشی در حال حاضر در رنگ های قرمز و آبی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  این گوشی ۱۲۷ گرمی به راحتی در جیب جا می گیرد ولی به دلیل وزن زیاد این گوشی سنگینی آن بخوبی احساس می شود.
 طراحی شیک و براق گوشی موجب شده تا توجه کاربران به  آن جلب شود . این گوشی در حال حاضر در رنگ های قرمز و آبی موجود است و انتظار می رود در آینده رنگ های بیشتری به آن اضافه شوند .
بدنه باریک ۷/۱۲ میلی ‌متری، فریم فلزی برای دوام بیشتر و ضدخش بودن آن و صفحه ضد لک نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند.
این گوشی کاملا لمسی که علاوه بر امکانات بالا از ظاهر زیبا برخوردار است دارای لنز دوربین هشت مگاپیکسل ، آینه خود نگاره و فلش LED در قاب پشت گوشی قرار دارد . اگر چه در صورت باز بودن درب کشویی گوشی این موارد قابل مشاهده است و درب مانع از خراشیده شدن لنز دوربین می شود .
باتری  این مدل سامسونگ از نوع Li-Ion با توان ۸۸۰ میلی آمپری است که سیم کارت و کارت حافظه MicroSD نیز در کنار آن زیر درب باتری قرار دارند. باتری در حالت Stand by تا ۳۵۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا چهار ساعت دوام می آورد .
بخش عمده قاب جلو را صفحه نمایش ۸/۲  اینچ لمسی خازنی AMOLED در برگرفته است که کیفیت تصویر آن در حد عالی است. صفحه نمایش AMOLED از کنتراست شگفت انگیزی برخوردار است . سطح صفحه نمایش دارای ویژگی ضد خش است و خوانایی آن زیر نور مستقیم خورشید در حد گوشی omnia سامسونگ است. حساسیت صفحه نمایش در حد مطلوب است و تنها مشکل اینجاست که برای کار با آن بجز انگشت نمی توان از قلم ، خود کار ، دستکش یا ناخن استفاده کرد .
صفحه کلید این گوشی دارای کلید های بزرگی است که تایپ کردن با آنها آسان  و دارای نور زمینه یکنواخت است که به همراه صفحه نمایش در تاریکی جلوه زیبایی به گوشی می دهد.
حافظه داخلی این مدل سامسونگ ۸۰ مگابایت است که توسط مموری کارت microSD TransFlash  تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
نرم افزار پخش موسیقی گوشی S8300 امکان فیلتر کردن تراک ها را بر اساس خواننده ، آلبوم و نوع فراهم می کند . Playlist اتوماتیک نیز بر اساس آهنگ هایی که به تازگی اضافه شده اند ، آهنگ هایی که اغلب پخش می شوند و … ایجاد می شود که در نتیجه می توان از آنها بعنوان فیلتر استفاده کرد . علاوه بر این کاربر می تواند Playlist شخصی نیز ایجاد کند .
دوربین گوشی S8300 سامسونگ هشت مگاپیکسلی با ماکسیمم وضوح ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ پیکسل است.
مدل فوق از آخرین فناوری‌های روز بهره گرفته است. این گوشی  علاوه به دوربین هشت مگاپیکسلی، LED با قدرت مضاعف، مد smile shot، GPS navigation برای دریافت نقشه دقیق جغرافیایی و Geo-tagging برای برچسب ‌گذاری اطلاعات جغرافیائی بر روی تصویر، مجهز است.
گوشی S8300 UltraTouch سامسونگ هم اکنون در بازار تلفن همراه به بهای ۴۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا