تلفن های همگانی دارای قابلیت اتصال به اینترنت می شوند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، در سمینار چشم انداز بازار تلفن همگانی ایران که با حضور کارشناسان، مسئولین شرکت گروه “ای پی ام” وشرکت ایرانی “ایمان کارت هوشمند” معرفی کننده این تکنولوژی برگزارشد ، دکتر “عبده تبریزی” مدیرعامل تامین “سرمایه نوین” با اشاره به اینکه یکی از مشکلات پروژه ها در ایران تامین …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، در سمینار چشم انداز بازار تلفن همگانی ایران که با حضور کارشناسان، مسئولین شرکت گروه “ای پی ام” وشرکت ایرانی “ایمان کارت هوشمند” معرفی کننده این تکنولوژی برگزارشد ، دکتر “عبده تبریزی” مدیرعامل تامین “سرمایه نوین” با اشاره به اینکه یکی از مشکلات پروژه ها در ایران تامین منابع آنها است، گفت: برای شرکت های فعال که در حوزه” آی تی ” که امکان تهیه وسایق بانکی را ندارند ، شرکت های تامین سرمایه ابزارهای مناسبی برای تامین منابع مورد نیاز برای پروژه ها هستند.
در ادامه این سمینار “آنتوان دالبوره” مدیرفروش منطقه آسیایی شرکت “آی پی ام” به معرفی آخرین تکنولوژی تلفن همگانی پرداخت و  گفت: هم اکنون  تلفن همراه همگانی به سمتی می رود که کاربران بتوانند نیازهای خود را برای ارتباط صوتی ، چک کردن ایمیل و اخبار و همچنین برقراری ارتباط تصویری برآورده کنند . شرکت “آی پی ام” با دو مدل از تلفن های همگانی خود قابلیت استفاده از اینترنت و ارتباط تصویری را در کنار ارتباط صوت  فراهم کرده است. این تلفن های همگانی از کارت برخوردار بوده و  قابل شارژ مجدد هستند.
وی با اشاره به مدل “روتر دو هزار” تصریح کرد: این دستگاه علاوه بر کارت با سکه نیز کار می کند و قابلیت اتصال به اینترنت بدون نیاز به اتصال برق را داراست.
وی پیشرفته ترین مدل تلفن همگانی تولید این شرکت را “ABM ” ذکر کرد  و گفت: این مدل با استفاده از تجربیات گذشته و لحاظ کردن نظریات مشتریان تولید شده است و با صورت سکه ، کارت و ترکیبی از سکه و کارت کار می کند و قابلیت استفاده از اینترنت و نصب حروف فارسی را نیز داراست.
به گفته دالبوره یکی دیگر از دستگاه های این شرکت قابلیت تبلیغاتی تصویری را نیز داراست.
مدیرفروش منطقه آسیایی شرکت “آی پی ام” ادامه داد: امکان تقلب  در این تلفن های همگانی به حداقل رسیده است چرا که آنها با سیستم مرکزی قابلیت کنترل دارند و مدیر کنترل مرکزی می تواند در هر لحظه مشاهده کند که دستگا ه های تلفن همگانی در چه وضعیتی قرار دارند.
در ادامه این سمینار “سعید لیلاز” کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه بیشترین تغییرو تحولات تکنولوژیک در قرن گذشته در  بخش مخابرات و الکترونیک صورت گرفته است افزود: اگر مکانیزم بازار در کشور برقرار بود، تلفن های همگانی می توانستند به راحتی جای خود را در جامعه باز کرده و گسترش دهند.
لیلاز افزود: تا کنون استفاده ار تلفن همگانی به دلیل قیمت ارزان بویژه در  مراکزی چون فرودگاه ها و  ترمینال ها کاملا رایج شده است و با تکمیل این پروژه می توان خواسته های بسیاری از کاربران را برطرف کرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا