“ال سی دی” تلویزیون های پرطرفدار در بازار

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  هم اکنون بهترین زمان خرید برای مشتریان تلویزیون می باشد چرا که قیمت انواع ال سی دی به طور چشمگیری کاهش یافته است.وی با اشاره به فراگیر شدن مصرف ال سی دی در سطح کشور گفت: با گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  هم اکنون بهترین زمان خرید برای مشتریان تلویزیون می باشد چرا که قیمت انواع ال سی دی به طور چشمگیری کاهش یافته است.
وی با اشاره به فراگیر شدن مصرف ال سی دی در سطح کشور گفت: با گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد خارج شدن تلویزیون های فلت و لامپی از بازار ایران و جایگزین شدن تلویزیون های ال سی دی در سطح کشور خواهیم بود.
وی با اشاره به برندهای پرفروش ال سی دی تصریح کرد: تلویزیون های ال سی دی  سامسونگ، ال جی ، پاناسونیک و سونی در بازار تلفن همراه بیشترین تقاضا را در بازار دارد.
درستی با اشاره به رواج خریدوفروش تلویزیون های ال سی دی در بازار گفت: تا پیش از این در کشور ال سی دی هایی تا ۳۲ اینچ تولید می شد که بعد از این شاهد تولید تلویزیون هایی با سایز بزرگتر خواهیم بود.
به گزارش موبنا افزایش بی رویه قاچاق تلویزیون های ال سی دی باعث شده تا ۲۰ درصد از نیاز مردم توسط قاچاقیچان از طریق مبادی غیرقانونی تامین شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا