تمام توليدکنندگان داخلي يک گوشي موبايل مشترک توليد مي کنند

 مدير عامل شرکت نيمه هادي عماد گفت: در صورت نهايي شدن مذاکره انجمن توليدکنندگان با برندهاي معتبر دنيا، تمامي توليدکنندگان داخلي به صورت مشترک به توليد گوشي مي پردازند.“حميدرضا منجي” در گفت و گو  با خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: هم اکنون انجمن توليدکنندگان گوشي تلفن همراه در حال مذاکره با پنج برند مطرح …

 مدير عامل شرکت نيمه هادي عماد گفت: در صورت نهايي شدن مذاکره انجمن توليدکنندگان با برندهاي معتبر دنيا، تمامي توليدکنندگان داخلي به صورت مشترک به توليد گوشي مي پردازند.
“حميدرضا منجي” در گفت و گو  با خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: هم اکنون انجمن توليدکنندگان گوشي تلفن همراه در حال مذاکره با پنج برند مطرح دنيا است که در صورت نهايي شدن يکي از اين برندها تمامي توليدکنندگان به صورت مشترک به توليد گوشي مي پردازند.
وي افزود: شرکت نيمه هادي عماد به دليل توافقات صورت گرفته با شرکت هيوندايي تنها به توليد اين برند گوشي در بازار تلفن همراه کشور مي پردازد.
منجي خاطرنشان کرد: تنها در صورتي مي توان فعاليت توليدکنندگان گسترش يابد که با قاچاق گوشي تلفن همراه در سطح کشور برخورد جدي و قاطعي صورت گيرد.
وي افزود: در همين حال تمامي شرکت هاي توليدکننده داخلي در صورت تامين مالي مي توانند به راحتي به توليد گوشي تلفن همراه با تيراژ بالا بپردازند.
وي با اشاره به وضعيت فعلي بازار تلفن همراه افزود: بازار پرمصرف گوشي تلفن همراه طي ۹ ماه گذشته تا کنون وضعيت ثابتي را دنبال کرده است.
شرکت نيمه هادي عماد که هم اکنون گوشي هاي هويندايي را در بازار تلفن همراه عرضه مي کند يکي از شرکت هاي طرف قرار داد با وزارت صنايع در ارديبهشت ماه سال ۸۵ است که متعهد به توليد سالانه دو ميليون دستگاه تلفن همراه شده بود. 
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا