ايران رتبه سي و دوم جهان را در تعداد سايت ها دارد

به گزارش ايرنا، “عليرضا صيدي” روز يکشنبه در گفت و گو پايگاه خبري سيتنا، اظهار داشت: در جهان بيش از۲۳۰ميليون سايت ثبت شده در فضاي اينترنت وجود دارد که اين رقم با رشد چشمگيري در دنيا همراه است.وي با بيان اينکه در اين ميان تنها۲۰۰هزار سايت در کشور ايران ثبت شده است، افزود: از ميان۲۰۰هزار …

به گزارش ايرنا، “عليرضا صيدي” روز يکشنبه در گفت و گو پايگاه خبري سيتنا، اظهار داشت: در جهان بيش از۲۳۰ميليون سايت ثبت شده در فضاي اينترنت وجود دارد که اين رقم با رشد چشمگيري در دنيا همراه است.
وي با بيان اينکه در اين ميان تنها۲۰۰هزار سايت در کشور ايران ثبت شده است، افزود: از ميان۲۰۰هزار سايت ثبت شده در کشور۱۱۸هزار سايت از طريق دامنه (دات.آي.آر) به ثبت رسيده اند.
معاون فناوري اطلاعات شرکت مخابرات ايران گفت: با توجه به جمعيت ايران در مقايسه با کشورهاي جهان بايد در زمان حاضر در کشور دو ميليون و۴۰۰هزار سايت مي داشتيم.
صيدي تاکيد کرد: جمعيت۷۰ميليون ايراني و همچنين رقم۲۰۰هزار سايت به ثبت رسيده نشان مي دهد در ايران جاي کار براي افزايش تعداد سايت ها به شدت احساس مي شود.
وي در پايان گفت: رتبه سي و دوم را ايران در تعداد سايت هاي ثبت شده در دنيا دارد که بايد تلاش کنيم اين جايگاه را به نحو مطلوبي تغيير دهيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا