” يک سال پيش”

يك سال پيش . . .يك سال پيش در چنين روزهايي مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران از ثبت‌نام نامحدود سيم‌كارت‌هاي دايمي‌۱۵۰‌هزار توماني همراه اول از نيمه دوم خرداد ماه و به صورت اينترنتي خبر داد.وحيد صدوقي از به روز شدن واگذاري سيم‌كارت دايمي‌در تهران و ساير استان‌ها طي دو هفته آينده خبر داد و …

يك سال پيش . . .
يك سال پيش در چنين روزهايي مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران از ثبت‌نام نامحدود سيم‌كارت‌هاي دايمي‌۱۵۰‌هزار توماني همراه اول از نيمه دوم خرداد ماه و به صورت اينترنتي خبر داد.
وحيد صدوقي از به روز شدن واگذاري سيم‌كارت دايمي‌در تهران و ساير استان‌ها طي دو هفته آينده خبر داد و اظهار داشت: هم‌اكنون در ۲۳ استان واگذاري سيم‌كارت به روز است.
يك سال پيش در چنين روزهايي احمدرضا جزايري كارشناس فناوري اطلاعات و ارتباطات در گفت‌و‌گويي اعلام كرد كه معضلات و ناهنجاري‌هاي استفاده از موبايل، به ويژه در اماکن عمومي، بايد به عنوان يک مساله مهم در مجلس شوراي اسلامي مطرح شود. وي ادامه داد: کاربران تلفن همراه از لحاظ اخلاقي و شئون اخلاقي بايد مسائل هنجاري را در حين مکالمه با تلفن همراه رعايت کنند. اين کارشناس فناوري اطلاعات خاطرنشان کرد: در عين حال لازم است تا‌سازمان‌هاي مرتبط با فرآيند فرهنگ‌سازي، از طريق تبليغات و کار فرهنگي، در کاهش اين مساله تاثيرگذار باشند.
علي حميدي، مديركل امور مشتركان ارتباطات سيار، سال گذشته در چنين روزهايي از بررسي رويه‌ قطع ميان دوره‌اي سيم‌كارت‌هاي ۱۵۰‌هزار توماني خبر داد. وي در آن زمان اظهار كرد: رويه‌ قطع ميان دوره و استفاده‌ مشتركان مربوط در خارج از كشور براي سيم‌كارت‌هاي ۱۵۰‌هزار توماني در حال حاضر در دست بررسي بوده كه پس از آن پيشنهادهاي‌‌مان را به هيات مديره‌ شركت ارتباطات سيار ارسال مي‌كنيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا