” روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه اي را رسما تشکيل دهيد “

درخواست کميسيون شبکه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي از رييس سازمانروابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي را رسما تشکيل دهيدکميسيون شبکه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران به رييس سازمان پيشنهاد کرد از پتانسيل موجود در کارگروه روابط‌عمومي اين کميسيون براي کل سازمان استفاده کند.فناوران- حميد بابادي‌نيا در اين مورد توضيح داد: در دوره گذشته در …

درخواست کميسيون شبکه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي از رييس سازمان
روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي را رسما تشکيل دهيد
کميسيون شبکه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران به رييس سازمان پيشنهاد کرد از پتانسيل موجود در کارگروه روابط‌عمومي اين کميسيون براي کل سازمان استفاده کند.
فناوران- حميد بابادي‌نيا در اين مورد توضيح داد: در دوره گذشته در کميسيون شبکه کارگروهي به نام امور حقوقي و روابط عمومي تشکيل شده بود که در دوره جديد با توجه به کارکردها و وظايف متنوع روابط عمومي و همچنين عملکرد خوب کميسيون شبکه در دوره نخست و لزوم بازتاب آن، کارگروهي مستقل براي روابط عمومي تشکيل شد.
وي ادامه داد: تجربه تشکيل کارگروه مستقل به مديريت آقاي صالحي که هم فني هستند و هم دست به قلم، بسيار خوب بود. براي نمونه در مساله مشکلات تعرفه‌اي که براي محصولات شبکه پيش آمده بود، ايشان با هماهنگي مناسبي که بين رسانه‌ها و اعضاي کارگروه به وجود آورد سبب شد تا به موضوع در همه خبرگزاري‌ها و مطبوعات پرداخته شود. ايشان حتي به خوبي در مورد اينکه چه کسي، کي، در چه زماني، يا کجا و در مورد کدام بخش موضوع مصاحبه کند، برنامه‌ريزي داشت و به همين دليل زمان تصميم گيري، مسوولان راهي جز توجه به خواسته بخش‌خصوصي نداشتند.
بابادي‌نيا گفت: اين تجربه خوب سبب شد تا اعضاي کميسيون شبکه مصوبه‌اي داشته باشند که بر اساس آن بنده مامور شدم در روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي با نامه‌اي به رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي از او بخواهم براي تشکيل روابط عمومي در سازمان اقدام کند.
رييس کميسيون شبکه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران ادامه داد: در اين نامه ما به مضرات نبودن واحدي به نام روابط عمومي در سازمان اشاره کرديم. براي مثال برخي پيگيري‌ها از طريق دبيرخانه امکان پذير نبوده است و اصولا دبيرخانه امور جاري سازمان را انجام داده و نتوانسته و نمي‌تواند کارهاي بزرگ رسانه‌اي انجام دهد.
وي افزود: باتوجه به اينکه در کميسيون شبکه تجربه خوبي در زمينه روابط عمومي وجود داشت، دوستان تصميم گرفتند اين تجربه را با ديگران نيز تقسيم کنيم.
بنابراين برخلاف اين نظر که بايد اين قابليت را فقط براي خودمان حفظ کنيم، قضيه را کلي ديديم و احساس کرديم قوي‌تر شدن سازمان به نفع ما و کميسيون است که در کنار سازمان معنا مي‌يابد.
بنابراين در اين نامه پس از بيان مشکلات ناشي از نبود روابط عمومي پيشنهاد کرديم سازمان از پتانسيل موجود در اين کميسيون در بحث روابط عمومي استفاده کند.
بابادي‌نيا با بيان اينکه پيش از اين هم از پتانسيل روابط عمومي در کميسيون دوستان استفاده مي‌کردند گفت: براي کارا بودن اين موضوع به رييس سازمان پيشنهاد کرده‌ايم تا با صدور حکمي بخش روابط عمومي سازمان را به صورت نهادي رسمي اعلام کند و با مسووليت، اختيارات و وظايفي مشخص از اين بخش در جهت اهداف سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استفاده کنيم.
وي با اشاره به اينکه در اين نامه به پرويز رحمتي پيشنهاد کرده است عليرضا صالحي را به سمت روابط عمومي سازمان منصوب کند گفت: آقاي صالحي به خوبي توانايي‌هايش را در روابط عمومي کميسيون نشان داده است.اگر با اين پيشنهاد موافقت شود ايشان هم زير نظر هيات مديره و رييس سازمان کار خواهد کرد و هم يک فيلتر نزديک‌تري يعني رييس کميسيون شبکه به عنوان عضوي از هيات مديره در کنارش خواهد بود و بر کار نظارت خواهد کرد. با توجه به اين دو فيلتر و آشنايي ايشان به بخش‌هاي مختلف کار و همچنين رسانه‌ها، فکر مي‌کنم حضور و فعاليتش به عنوان رييس روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مفيد واقع شود.
رييس کميسيون شبکه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران در پاسخ به اين سوال که “بهتر نيست براي انتخاب روابط عمومي منتظر انتخاب دبير ماند” گفت: اين دو موضوع از نظر اعضاي کميسيون منافاتي با هم ندارند. روابط عمومي وظيفه‌اي مشخص و تعريف شده دارد و با توجه به نياز مبرم سازمان به روابط عمومي نيازي نيست منتظر انتخاب دبير ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا