معرفي گوشي مدل ۱۲۰۰ نوکيا

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، اين گوشي ۷۷ گرمي که تا کنون مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است در ليست پرفروش ترين هاي برند نوکيا جاي گرفته است.گوشي نوکيا ۱۲۰۰ را مي توان گوشي مستقلي در نظر گرفت که طراحي ساده و کلاسيکي دارد.رنگ اصلي بدنه اين گوشي نقره اي است، اما لبه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، اين گوشي ۷۷ گرمي که تا کنون مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است در ليست پرفروش ترين هاي برند نوکيا جاي گرفته است.گوشي نوکيا ۱۲۰۰ را مي توان گوشي مستقلي در نظر گرفت که طراحي ساده و کلاسيکي دارد.
رنگ اصلي بدنه اين گوشي نقره اي است، اما لبه هاي آن در رنگ هاي مشکي يا آبي عرضه شده است و کاربر مي تواند بنا به سليقه خود يکي از اين دو رنگ را انتخاب نمايد.
 کاربري اين گوشي آسان، راحت و ساده است. اين گوشي که فاقد امکانات پيشرفته اي است  نياز تلفني کاربر را برطرف  مي کند.صفحه نمايش به کار رفته در گوشي  نوکيا يک صفحه نمايش سياه و سفيد است و ۶۸ در ۹۶  پيکسل رزولوشن دارد.
بر روي اين صفحه نمايش، ساعت نيز به نمايش در مي آيد به طوري که به راحتي مي توانيد حتي زماني که از گوشي استفاده نمي کنيد نسبت به وقت و زمان آگاه شويد.
 نوکيا ۱۲۰۰ داراي صفحه کليد بسيار با دوامي است. کليدهاي روي صفحه کليد گوشي چيدمان خوبي دارند. با استفاده از کليدهاي ميانبر اين صفحه کليد به راحتي مي توان به مشخصه هايي مانند تقويم، جزييات تماس ها، بلندگو و … دسترسي داشت. لامپ کوچکي هم به عنوان چراغ قوه در نظر در نظر گرفته شده است که با کمک آن مي توانيد در محيط کم نور هم کار کنيد.
نوکيا ۱۲۰۰ به پورت هاي اتصالي مناسبي مانند هدست و شارژر مجهز است. اين گوشي داراي تکنولوژي باند دوگانه است و با شبکه هاي GSM 900 & 1800 سازگاري دارد.
 عمر استندباي باتري اين گوشي حداکثر ۳۹۰ ساعت است و در حالت مکالمه مداوم هفت ساعت دوام مي آورد.
مشخصه ديگري که مي توان به آن اشاره کرد مشخصه ” Time Tracker” است که مدت زمان هر مکالمه را برآورد مي کند. حافظه داخلي اين گوشي فقط  چهار مگابايت است که براي ذخيره سازي جزييات مربوط به تماس ها و پيام هاي متني کافي است.
دفترچه تلفن داخلي گوشي نيز به کاربر اين امکان را مي دهد حداکثر حدود ۲۰۰ تماس را ذخيره نماييد. اين گوشي از زبان هاي متعددي پشتيباني مي کند. از ديگر امکانات آن مي توان به ماشين حساب، مبدل، زنگ ساعت، تايمر براي شمارش معکوس و ساعت اشاره کرد که به صورت ديجيتال يا آنالوگ قابل مشاهده است.
نوکيا ۱۲۰۰ با زنگ هاي پولي فونيک ۳۲ کاناله و زنگ هاي MP3 سازگاري دارد. با اين گوشي مشکلي براي ارسال يا دريافت پيام هاي کوتاه SMS نخواهيد داشت. نور پس زمينه صفحه نمايش سبز رنگ است. قابليت ارسال و دريافت پيام تصويري، پيام هاي چندتايي، فهرست پيام ها، شماره گيري پرسرعت، يادآوري کننده ها و پورت هاي هدست و شارژ از ديگر امکاناتي هستند که در اين گوشي ديده مي شود.
گوشي ۱۲۰۰ نوکيا هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران به بهاي ۳۰ هزار تومان فروخته مي شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا