سرعت اينترنت بر روي تلفن همراه اول افزايش مي يابد

وحيد صدوقي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بهينه سازي شبکه همراه اول در مراحل نهايي است و کار به صورت فشرده در حال انجام است و اميدواريم هرچه سريعتر بهينه سازي انجام شود.مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ادامه داد: تلاش مي کنيم تا پايان شهريور ماه سال جاري بتوانيم اينترنت بر روي تلفن همراه …

وحيد صدوقي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بهينه سازي شبکه همراه اول در مراحل نهايي است و کار به صورت فشرده در حال انجام است و اميدواريم هرچه سريعتر بهينه سازي انجام شود.
مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ادامه داد: تلاش مي کنيم تا پايان شهريور ماه سال جاري بتوانيم اينترنت بر روي تلفن همراه را براي سيم کارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول به سرعت صد کيلوبايت بر ساعت ابتدا در شهر تهران و تا پايان سال در تمام استان ها ارائه کنيم.
وي افزود: سرويس اينترنت بر روي تلفن همراه هم اکنون در سه استان تهران، گيلان و مازندران به طور کامل فراهم شده و در تمامي مراکز استان ها و جزاير قشم و کيش نيز استفاده از اين سرويس مهيا شده و تا پايان سال جاري تمامي هموطنان در سراسر کشور مي توانند از سرويس فوق بهره مند شوند.
صدوقي تصريح کرد: همچنين با افزايش تعداد سايت هاي تقويت امواج تلفن همراه در سطح کشور به ۱۷ هزار و ۳۰۰ عدد، بيش از ۳۷ هزار کيلومتر از جاده هاي اصلي و فرعي تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر رومينگ ارتباط سيار در مناطق روستايي براي ۱۱ استان برقرار شده و ۳۵ هزار روستا از شبکه ارتباطات سيار بهره مند شده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا