معرفي گوشي مدل N79 نوکيا

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، اين گوشي ۹۷ گرمي يکي ديگر از وشي‌هاي هوشمند سري N نوکيا ست که به صورت ساده طراحي شده است. نوکيا N79 از باندهاي چهارگانه‌ي ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰MHz و دوگانه‌ي ۹۰۰/۲۱۰۰MHz پشتيباني مي‌کند.اما وزن سبک و امکاناتي که در اين گوشي ارايه شده اين قابليت را دارند تا نوکيا N79 را …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، اين گوشي ۹۷ گرمي يکي ديگر از وشي‌هاي هوشمند سري N نوکيا ست که به صورت ساده طراحي شده است. نوکيا N79 از باندهاي چهارگانه‌ي ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰MHz و دوگانه‌ي ۹۰۰/۲۱۰۰MHz پشتيباني مي‌کند.
اما وزن سبک و امکاناتي که در اين گوشي ارايه شده اين قابليت را دارند تا نوکيا N79 را به يک گوشي محبوب تبديل کنند. اين گوشي از نظر طراحي ظاهري تا اندازه‌اي به مدل N78 شباهت دارد.
گوشي همراه نوکيا مدل N79 به قابليت‌هاي خوب و کارآمدي مجهز است که از اين ميان مي‌توان به سيستم عامل سيمبين سري ۶۰ و نسخه‌ي ۳/۹ اشاره کرد.
صفحه نمايش به کار رفته در اين گوشي يک نمايش‌گر ۴/۲ اينچي ۳۲۰ در ۲۴۰  پيکسلي TFT است که مي ‌تواند تا ۱۶ ميليون رنگ را نمايش دهد. دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين مدل نوکيا  پنج مگاپيکسلي است.فلاش، لنز کارل زايس و اتوفوکوس از مشخصه هاي اصلي دوربين اين گوشي به شمار مي آيد.
قابليت فيلم‌برداري به صورت VGA با سرعت ۳۰ فريم در ثانيه از ديگر مشخصه‌هاي خوب اين دوربين به شمار مي ‌رود. دوربين دومي هم براي انجام مکالمه‌هاي تصويري طراحي شده است.
پشتيباني از زنگ‌هاي پلي‌فونيک و MP3 با قابليت دانلود، قابليت‌هاي نسل سوم، HSCSD، Wi-Fi، بلوتوث نسخه‌ دو به همراه A2DP و microUSB نسخه‌ي دو  از جمله ويژگي‌هايي هستند که در اين گوشي تعبيه شده است.
گوشي نوکيا N79 از فرمت‌هاي موسيقي MP3/M4A/AAC/eAAC+/WMA پشتيباني مي‌کند.حافظه‌ داخلي گوشي موبايل نوکيا N79 يک حافظه‌ي ۸۳ مگابايتي است که توسط مموري کارت microSD تا  هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS، MMS، IM و اي‌ميل، بازي‌هاي مختلف و جاوا با قابليت دانلود بازي، پشتيباني از کارکرد A-GPS، GPS داخلي، FM transmitter براي دست‌رسي مستقيم به فروش‌گاه موزيک نوکيا، خروجي تلويزيون، Push to Talk، يادداشت صوتي، راديو FM استريو به همراه RDS، دستوردهي صوتي، مرورگر اسناد، T9، ويرايش‌گر عکس و فيلم و هندزفري از ديگر ويژگي هاي اين گوشي به شمار مي آيد.
باتري اين مدل نوکيا  يون ليتيوم  از نوع BL-6F است که در مکالمه مداوم ۵ ساعت و ۳۰ دقيقه و در حالت استندباي ۳۷۲ ساعت کار مي کند.
گوشي N79  که هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود با گارانتي متفرقه به بهاي ۳۱۰ هزار تومان   به فروش مي رسد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا