پاکسازی و تازگی با کامانش؛ پنج محصول آرایش پاک کن برتر برای پوست شما

 خانم‌ها به واسطه اینکه در طول روز آرایش می‌کنند، نیاز به یک آرایش پاک کن قوی دارند تا بتوانند تمام آلودگی‌ها و مواد لوازم آرایش روی صورت خود را پاک کنند. میسلار واتر همان محصول لازم برای تمام خانم‌ها است تا بتوانند با توجه به نوع پوست خود از آن استفاده کرده و آلودگی‌های روی …

 خانم‌ها به واسطه اینکه در طول روز آرایش می‌کنند، نیاز به یک آرایش پاک کن قوی دارند تا بتوانند تمام آلودگی‌ها و مواد لوازم آرایش روی صورت خود را پاک کنند. میسلار واتر همان محصول لازم برای تمام خانم‌ها است تا بتوانند با توجه به نوع پوست خود از آن استفاده کرده و آلودگی‌های روی صورت خود را پاک کنند. باید دقت داشته باشید، هنگامی ‌که به علت خستگی یا مشغله‌های کاری، زمان کافی برای تمیز کردن پوست خود نداشته باشید، با مشکلات پوستی مانند: جوش زدن، التهاب پوست و خشکی پوست مواجه خواهید شد. بنابراین امروزه با وجود تنوع لوازم آرایشی که وجود دارد، شرکت تولید کننده کامان محصولی با عنوان میسلار واتر تولید کرده تا در زمان کوتاهی آرایش روی صورت را پاک کرده تا از بروز آکنه و جوش جلوگیری کرد.

دلایل مهمی ‌که نباید با آرایش صورت خوابید!

به طور حتم برای شما هم پیش آمده که برخی از شب‌ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی حوصله شستن صورت خود را نداشته باشید و با آرایش بخوابید. خب در اینجا نقش مهم آرایش پاک کن کامان بسیار احساس می‌شود، زیرا برای استفاده از میسلار واتر کامان نیاز به صرف زمان زیادی نیست. بهتر است بدانید که پاک نکردن آرایش قبل از خواب باعث می‌شود که پوست شما آسیب‌های جدی ببیند و باعث پیری زود رس پوست شود. اما علت ضرورت و تاکید پاک کردن آرایش قبل از خواب چیست؟

پاک نکردن آرایش صورت منجر به بروز جوش می‌شود

شستشوی منظم پوست قدم اول برای داشتن یک روتین پوستی است، اما برای این کار باید از یک آرایش پاک کن مناسب هم استفاده کرد. برخی از پوست‌ها، تحریک پذیر و حساس هستند، از این‌رو اهمیت آرایش پاک کن برای آن‌ها بیشتر می‌شود. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود تا منافذ پوست زمانی برای تنفس و اکسیژن‌رسانی نداشته باشند و در نهایت باعث بروز جوش و آکنه شوند که همین موضوع سبب آسیب رساندن به پوست می‌شود.

پاکسازی و تازگی با کامانش؛ پنج محصول آرایش پاک کن برتر برای پوست شما

در معرض عفونت قرار می‌گیرید

پاک نکردن آرایش به خصوص در قسمت چشم، باعث آسیب و بروز عفونت می‌شود. همچنین اگر قسمتی از پوست صورت که دچار التهاب یا خراش است به مدت طولانی با مواد آرایشی پوشانده شود، احتمال عفونت‌های پوستی را بیشتر می‌کند. 

 ممکن است دچار التهاب پوستی شوید

به طور معمول مواد آرایشی محرک‌های مختلفی مانند: رنگ یا عطر دارند و در صورتی که برای مدت طولانی روی پوست باقی بماند، التهاب ایجاد کرده و ممکن است که ناراحتی‌های پوستی ایجاد کنند.

 سبب اختلال در فرایند ترمیم پوست می‌شود

هنگامی ‌که بدن ما در حالت استراحت و خواب است، ترمیم و احیا را شروع می‌کند، اما اگر از میسلار واتر کامان برای پاک کردن آرایش استفاده نکرد، ممکن است که احیا و بازیابی پوست صورت به خوبی انجام نشود. بنابراین پاک کردن آرایش صورت قبل از خواب اهمیت زیادی دارد و می‌توان به آزاد شدن سبوم اجازه داد تا پوست چربی مجدد خود را احیا کند و در برابر رادیکال‌های آزاد شده، پوست را محافظت کند.

 منجر به پیرتر شدن و بروز چین و چروک بیشتر می‌شود

آلودگی‌هایی که از طریق لوازم آرایشی بر روی پوست صورت باقی می‌مانند باعث می‌شوند تا پوست پیری زودرس بگیرد. در نتیجه مهم است که قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید تا پوست زمانی برای ترمیم و اکسیژن‌رسانی داشته باشد.

معرفی محصولات آرایش پاک کن کامان

پوست افراد به دو حالت خشک و چرب دسته‌بندی می‌شود. افرادی که پوست‌های خشک و حساسی دارند باید از پاک کننده‌هایی با فرمولاسیون متناسب با پوست خود استفاده کنند تا دچار التهابات پوستی و خارش نشوند. از طرفی هم افرادی که پوست چرب دارند باید از پاک کننده‌های آرایشی استفاده کنند که میزان چربی پوست را کنترل کرده و به ترمیم پوست کمک کنند. از این‌رو کامان به عنوان تولید کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی دو نوع پاک کننده آرایش تولید کرده است که با نام‌های میسلار واتر مناسب پوست‌های خشک و میسلار واتر مناسب پوست‌های چرب روانه بازار شده است تا از بروز هرگونه آسیب ناشی از پاک نکردن آرایش به پوست جلوگیری کند.

پاکسازی و تازگی با کامانش؛ پنج محصول آرایش پاک کن برتر برای پوست شما

میسلار واتر مناسب پوست‌های خشک کامان

افرادی که از لوازم آرایش استفاده می‌کنند می‌دانند که آب به تنهایی پاک کننده قوی برای از بین بردن مواد آرایشی صورت نیست. حتی برخی از افراد در کنار آب از صابون‌ها یا اسفنج‌های مختلف استفاده می‌کنند که این کار علاوه بر اینکه آرایش را پاک نمی‌کند، بلکه به پوست هم آسیب خواهد زد. برای اینکه بتوان سطح چربی پوست را به خوبی کنترل کرد و رطوبت رسانی پوست را انجام داد، نیاز است که از مواد آرایش پاک کن مناسب پوست استفاده کرد که چربی و آلودگی‌های مضر بر روی صورت را پاک کند. از این‌رو پاک کننده میسلار باکیفیت، اهمیت زیادی در شست و شو و پاک کنندگی مواد آرایشی دارد. بهتر است بدانید که برخلاف سایر پاک کننده‌های آرایشی، شما بعد از مصرف میسلار واتر نیازی به آبکشی مجدد پوست ندارید و این بهترین قسمت استفاده از این پاک کننده‌های آرایشی است. در حقیقت میسلار واتر کامان به عنوان لایه‌بردار پوست عمل می‌کند و در ترکیب آن از الکل استفاه نشده است، بنابراین به نرمی‌ پوست کمک می‌کند. اما مهم‌ترین ویژگی‌های میسلار واتر مناسب پوست‌های خشک کامان عبارتند از:

  • جلوگیری از خشکی، قرمزی، جوش و برطرف‌کننده براقی پوست با تنظیم چربی پوست
  • رطوبت‌رسان، ترمیم‌کننده آسیب‌های پوستی، التیام بخش و تسکین‌دهنده پوست
  • تمیزکننده و تغذیه‌کننده، مناسب استفاده روزانه پوست صورت، لب و چشم

همچنین این محصول آبرسان و تسکین‌دهنده پوست بدون ایجاد سایش است که برای مصرف روزانه مناسب خواهد بود.

میسلار واتر مناسب پوست‌های چرب کامان

اگر پوست چربی دارید و از لوازم آرایشی هم در طول روز استفاده می‌کنید باید از پاک کننده‌های آرایش مناسب پوست خود استفاده کنید تا میزان چربی پوست کنترل شده و از بروز جوش و آکنه در سطح پوست جلوگیری کرد. به طور حتم تمام افرادی که پوست چرب دارند نیاز به یک پاک کننده قوی داشته تا بتواند آلودگی‌های روی پوست را از بین ببرند و حتی بعد از مصرف پوست به شستشو با آب نیاز نداشته باشند از این‌رو میسلار واتر مناسب پوست‌های چرب کامان، بهترین گزینه برای افرادی با پوست چرب است. اما مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • جلوگیری از خشکی، قرمزی، جوش و برطرف‌کننده براقی پوست با تنظیم چربی پوست
  • رطوبت‌رسان، ترمیم‌کننده آسیب‌های پوستی، التیام بخش و تسکین‌دهنده پوست
  • تمیزکننده و تغذیه‌کننده، مناسب استفاده روزانه پوست صورت، لب و چشم

همچنین این محصول پاک‌کننده عمقی آرایش، ناخالصى‌ها، آلودگی و از بین برنده باکتری‌های مولد آکنه است که برای مصرف روزانه مناسب خواهد بود.

پاکسازی و تازگی با کامانش؛ پنج محصول آرایش پاک کن برتر برای پوست شما

مراحل شستشو و تمیز کردن صورت با میسلار واتر کامان

بهتر است بدانید که استفاده از پاک کننده‌های صورت تنها برای زمانی نیست که آرایش دارید، بلکه اگر اهل آرایش کردن نیستید باز هم در معرض آلودگی و گرد و غبار هوا خواهید بود. بنابراین مهم است که پوست خود را از این آلودگی‌های پاکسازی کنید. برای داشتن پوست سالم و شاداب بهتر است که مراحل پاکسازی را بدانید که به شرح زیر هستند:

  • ابتدا از محلول آرایش پاک کن مانند: میسلار واتر کامان مناسب پوست خود استفاده کنید تا مقدار زیادی از مواد آرایشی را از بین ببرید. برای این کار کافی است که پنبه یا پد آرایشی را با مقداری از محلول پاک کننده آغشته کرده و پوست را پاکسازی کنید. بهتر است که پد آرایشی را به صورت دورانی بر روی پوست حرکت دهید تا مواد آرایشی پاک شوند.
  • بعد از سطح پوست، نوبت به آرایش چشم‌ها می‌رسد. اگر از پاک کننده‌های کامان استفاده کنید، می‌توانید برای پاک کردن آرایش چشم‌ها هم از این محلول استفاده کنید.

دقت داشته باشید که بهتر است بعد از استفاده محلول‌های پاک کننده آرایشی، پوست را آبکشی کرد، اما محصولات کامان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیاز به این کار نباشد.

چرا آرایش پاک کن کامان را تهیه کنیم؟

پاک کننده‌های آرایشی مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک با توجه به فرمول خاصی تهیه شده‌اند، اما پاک کننده‌های آرایش کامان برای اینکه با تمام پوست‌ها سازگاری داشته باشند در دسته‌بندی‌های پوست‌های چرب و خشک تهیه می‌شوند. به این معنا که هر فرد می‌تواند با توجه به نوع پوست خود از بهترین مواد استفاده کرده تا مواد آرایشی و آلودگی‌ها را از روی پوست خود پاک کند. به طور کلی کامان یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی است که برای مراقبت‌های پوستی محصولات متنوعی را طراحی کرده و می‌توان با توجه به نوع نیاز خود بهترین‌ها را انتخاب کرد.

منبع: مجله کامان (https://mag.comeon-co.com)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا