جذاب‌ترین کمپین جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با جوایزی نفیس

«توپ تو زمین شماست» اگر در ایام برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، سری به اپلیکیشن همراه من بزنید و در لیگ پیش بینی جام ملت های آسیا همراه اول شرکت کنید.

موبنا –  تزریق امید، هیجان، شور زندگی و انگیزه در جامعه جزو مهمترین مسئولیت های اجتماعی هر شرکت، بنگاه و …. است تا به پاس تامین منافع مالی، اقدامات موثری جهت حمایت مادی و معنوی از عموم جامعه انجام دهند.

همراه اول نیز در همین مسیر همواره تلاش کرده علاوه بر ارتقاءکیفیت خدمات دهی گام هایی دیگری در راستای امیدآفرینی در  جامعه بردارد.یکی از برنامه های مهیج همراه اول در این مسیر حمایت از ورزش در کشور بوده است و این بار نیز را راه  اندازی کمپین« توپ تو زمین شماست»همزمان با شروع مسابقات جام ملت های آسیا به میزبانی قطر تلاش دارد تا علاوه بر حمایت از ورزشکاران بستر ایجاد امید در جامعه را هم مهیا کند.

در این کمپین که قرار است جوایز ارزنده ای به شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا شود کافی است شما در اپلیکیشن «همراه من» نتایج مسابقات را پیش بینی کنید و با استفاده از شیوه های «پیش بینی نتیجه مسابقات»، «پیش بینی قهرمان مسابقات»، «آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول» و «استفاده از خدمات اپراتوری» کسب امتیاز کنید. البته در بخش پیش بینی مسابقات تنوع امتیازات به چند بخش پیش بینی هر مسابقه فارغ از نتیجه، پیش بینی صحیح برد، مساوی یا باخت و پیش بینی نتیجه دقیق مسابقه ها تقسیم می شود.با توجه به شیوه های متنوع تدبیر شده برای شرکت در این کمپین و کسب امتیاز شانس اکثر مشارکت کنندگان برای برنده شدن افزایش می یابد.

شیوه های کسب امتیاز برای شرکت در کمپین «توپ تو زمین شماست» متنوع است.اگر شما قصد دارید از طریق پیش بینی نتیجه بازی شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید باید تا روز ۲۱ بهمن  1402 اپلیکیش همراه من رو دانلود و نصب و اقدام به ثبت پیش بینی های خود در بخش طرح های تشویقی، گزینه جام ملت‌های آسیا کرده و رتبه خود در رنکینگ کلی شرکت کنندگان را تا پایان رقابت ها مشاهده کنند.

البته امکان کسب امتیاز بیشتر از طریق آشنایی با کسب و کارهای دیجیتال همراه اول (اوانو، فلای تودی، آی بیمه، نماوا، باعتباری به دائمی یا خرید بسته های ویژه در اپلیکیشن همراه من  و یا شرکت در مسابقات اینستاگرامی وجود دارد.

بدون تردید برگزاری کمپین «توپ تو زمین شماست» از طرف همراه اول یکی از بزرگترین اقدامات در راستای امیدآفرینی در جامعه است.این کمپین به نحوی طراحی شده که امکان برنده شدن و سهیم شدن در لذت انتظار لیست قرعه کشی جوایز برای همه مشارکت کنندگان وجود داشته باشد.جوایز کمپین همراه اول در سه سطح تعیین شده است بنابراین شما هم می توانید لذت برنده شدن را با شرکت در این کمپین تجربه کنید.

منبع
موج
دکمه بازگشت به بالا