ردیم کد پابجی چیست؟

در چند سال اخیر سبک بتل رویال در سراسر جهان در میان گیمرها به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است و در این میان پابجی، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازی‌ها در سبک اکشن شناخته می‌شود.

در ابتدا بازی پابجی در سال ۲۰۱۷ در نسخه کنسولی توسط کمپانی bluehole ساخته و ارائه شد و به دنبال موفقیت آن، شرکت سازنده، این بازی را تحت عنوان بازی پابجی موبایل برای سیستم عامل‌های اندروید و ios، بازسازی کرد تا علاقه مندان به آن بتوانند با گوشی هوشمند، این بازی جذاب و پرهیجان را تجربه کنند.

به همین دلیل خیلی از گیمرها به دنبال دریافت کدهای ردیم پابجی و خرید گیفت کارت هستند، تا اسکین‌ها و اسلحه‌های پریمیوم و متفاوت را به اکانت خود اضافه کنند و قدرت بیشتری در بازی داشته باشند. در میان روش‌های مختلف دریافت کدهای اسکین، ردیم کد پابجی به شما امکان استفاده از برخی از آیتم‌های پریمیوم را به صورت رایگان می‌دهد. به همین دلیل ما در اینجا به بررسی ردیم کد پابجی و نحوه دریافت و استفاده از آن می‌پردازیم.

منظور از ردیم کد پابجی چیست؟

در بازی پابجی موبایل همانند بسیاری از بازی‌های موبایل دیگر، سیستمی طراحی شده است تا بازیکنان با دریافت برخی از کدهای مخصوص، بتوانند از قابلیت‌های بیشتری مانند اسکین‌ها، اسلحه‌های بازی، ماسک‌های متفاوت، لباس‌های متنوع و سایر آیتم‌های پریمیوم را بدون پرداخت هزینه‌ای، استفاده کنند. این امکان تنها با استفاده از ردیم کدهای پابجی موبایل، امکان پذیر است و آیتم‌های مختلف پریمیوم را به حساب شما اضافه می‌کند. برای این کار تنها لازم است بعد از دریافت کد، آن را وارد و یا اصطلاحا ردیم کنید. فعال سازی ردیم کد پابجی کار سختی نیست و تنها نیازمند طی کردن یک سری مراحل است تا آیتم ویژه خود را دریافت کنید.

ردیم کد پابجی چیست؟

نوشته های مشابه

نحوه پیدا کردن آیدی در پابجی موبایل

برای ردیم کد بازی پابجی، باید آیدی خود در پابجی موبایل پیدا کنید. در هر اکانت PUBG Mobile آیدی‌های متفاوتی وجود دارد که شما را از سایر بازیکنان دیگر متمایز می‌کند. پس قبل از هرکاری، باید آیدی خود را به کمک مراحل زیر پیدا کنید.

  1. وارد بازی PUBG Mobile شوید.
  2. در گوشه سمت چپ، پروفایل خود را انتخاب کنید.
  3. از بخش Main Menu، می‌توانید اطلاعات کاربری خود را مشاهده کنید.
  4. آیدی شما همان عدد ده رقمی است که به شما نمایش می‌دهد.

آموزش ردیم کردن کد بازی پابجی در موبایل

حال که آیدی خود را روی برگه یادداشت کرده‌اید، سراغ ردیم کردن کد بازی پابجی موبایل می‌رویم. در اینجا باید وارد سایت رسمی فعال سازی کد جایزه‌های PUBG Mobile یعنی pubgmobile.com شویم و مراحل زیر را طی کنیم.

  1. در گام اول لازم است تا آیدی خود را که در مرحله قبل به دست آوردیم، در بخش Character ID وارد کنید.
  2. سپس از بخش Redemption code، کد جایزه یا کد یوسی ک با خرید گیفت کارت پابجی دریافت کردید، وارد کنید.
  3. در آخرهم کافیست عدد نمایش داده شده در باکس را در بخش Verification Code، وارد کرده و روی submit کلیک کنید.
  4. کمی منتظر بمانید تا کد بررسی شود. پس از بررسی، با نمایش پیغام Verification Successful می‌توانید به بخش Inventory بازی خود مراجعه کنید و آیتم مورد نظر را ببینید.

ردیم کد پابجی چیست؟

آموزش نحوه دریافت کد ردیم اسکین رایگان پابجی موبایل

معمولا کدهای ردیم پابجی موبایل در رویدادهای خاص، تبلیغات و یا از طریق رسانه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها معرفی و به گیمرها ارائه می‌شود. برای دریافت کدهای ردیم بازی پابجی موبایل و اسکین‌های مختلف بهتر است منابع رسمی بازی و شرکت Tencent Games را دنبال کنید. در ادامه ۴ روش برای دریافت کدهای ردیم را معرفی می‌کنیم.

۱.      شرکت در رویدادهای بازی

شرکت در رویدادها یکی از روش‌های ساده برای دریافت کدهای ردیم است. توسعه دهندگان بازی پابجی موبایل در برخی از رویدادها کدهای Reedem را ارائه می‌دهند و شما با شرکت در آن‌ها، می‌توانید شانس دسترسی به کدهای ردیم و اسکین‌های مختلف را داشته باشید.

۲.      دنبال کردن رسانه های رسمی بازی پابجی موبایل

برای اینکه جز اولین افرادی باشید که از آخرین تبلیغات و رویدادهای بازی مطلع می‌شوند، باید منابع رسمی بازی پابجی را دنبال کنید. برخی از این رسانه‌ها شامل وب سایت رسمی بازی، صفحات رسمی بازی پابجی در شبکه‌های اجتماعی و در نهایت کانال‌های تلگرام و یوتیوب می‌شوند.

۳.      دنبال کردن صفحات رسمی شرکت Tencent Games

یکی دیگر از منابع معتبر برای دریافت کدهای ردیم پابجی، دنبال کردن حساب‌های شرکت Tencent Games است تا از آخرین اخبار و رویدادها بازی پابجی مطللع باشید.

۴.      جستجوی کدهای Reedem در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی

برخی از وب سایت‌ها در بازه‌های زمانی مشخصی، کدهای ردیم را به کاربران خود ارائه می‌دهند. با جستجوی این کدها در سطح وب و یا شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به کدهای ردیم و اسکین‌های جذاب دسترسی داشته باشید.

البته در نظر داشته باشید که این کدها به صورت محدود هستند و تاریخ انتقضای مشخصی دارند. بنابراین اگر تاریخ ردیم کد منقضی شده باشد، پیغام خطا به شما نمایش داده می‌شود و هیچ راهی برای رفع این خطا وجود ندارد. به همین دلیل در صورت اطلاع از ردیم کد پابجی، سریعا از آن استفاده کنید.

 

سخن آخر

دریافت ردیم کد پابجی و استفاده از آن در بازی برای دسترسی به برخی از آیتم‌های جذاب پریمیوم باعث شده است تا گیمرها به دنبال دریافت کدهای ردیم پابجی باشند. ما در اینجا به روش‌های مختلف برای دریافت ردیم کد پابجی موبایل و نحوه استفاده از آن به طور کامل پرداختیم. اما در غیر این صورت شما برای دسترسی به آیتم‌های جذاب پریمیوم بازی پابجی، می‌توانید با خرید گیفت کارت پابجی موبایل از وب سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت، به راحتی حساب خود را شارژ کرده و از اسکین، سلاح‌ها و سایر آیتم‌های دیگر استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا