رابطه عاشقانه کیانو و الکساندرا

رابطه کیانو ریوز و دوست دخترش الکساندرا گرانت، باعث کنجکاوی و تحسین طرفداران این ستاره مشهور در سراسر جهان شده است. الکساندرا گرانت، در مصاحبه‌ای نظرش را درباره رابطه عاشقانه خود با کیانو ریوز، یکی از مرموزترین و محبوب‌ترین چهره‌های هالیوود گفته است.

موبنا-کیانو، برای اولین بار او را در یک مهمانی شام در سال ۲۰۰۹ دیده است. در حالی که خط سیر زمانی دقیق رابطه عاشقانه کیانو و الکساندرا نامشخص است؛ دوست گرانت، جنیفر تیلی، در سال ۲۰۲۰ فاش کرده که این زوج سال‌ها در رابطه عاشقانه بوده‌اند. سپس، ریوز و گرانت در همان سال به شایعات پیرامون رابطه خود پرداختند.

رابطه عاشقانه کیانو و الکساندرا

 

رابطه عاشقانه کیانو ریوز با الکساندرا گرانت، مورد تحسین بسیاری از افراد قرار گرفته، زیرا به نظر می‌رسد که آن‌ها رابطه متعادل و سالمی با یکدیگر دارند. گرانت در مصاحبه اخیرش، دیدگاه منحصر به فردی را در مورد رابطه‌ با کیانو ریوز بیان کرده است: «خوبی عاشق شدن در بزرگسالی برای من این بوده که قبل از شروع رابطه‌ام، مسیر شغلی‌ام را ساخته بودم.»

رابطه عاشقانه کیانو و الکساندرا

 

علاوه بر این، گرانت در مورد حمایت و الهامی که او و ریوز به عنوان دو هنرمند برای یکدیگر فراهم می‌کنند، صحبت کرده است: «چیزی که در مورد کیانو و رابطه‌مان دوست دارم، تشویق یکدیگر برای ساخت جاده‌ها و فرصت‌های جدید است. این که شاهد حل مشکل طرف مقابل باشیم، بسیار الهام‌بخش است. او بسیار خلاق و مهربان است و به سختی کار می‌کند.»

رابطه عاشقانه کیانو و الکساندرا

 

ریوز، در حالی که پدرش در زندان به سر می‌برده بزرگ شده و گذشته سختی داشته است. علاوه بر این، خواهرش، کیم ریوز در سال ۱۹۹۱ به سرطان خون مبتلا شده و این بازیگر ۷۰ درصد از درآمد خود در فیلم ماتریکس (The Matrix) را برای تحقیقات سرطان خون صرف کرده است.

به نظر می‌رسد که کیانو و الکساندرا رابطه خوبی با هم دارند. امیدواریم که این زوج جذاب بهترین لحظات را با هم تجربه کنند.

روزیاتو

دکمه بازگشت به بالا