وزیر آموزش و پرورش: مدیران فرزندانشان را به مدارس دولتی بفرستند تا این مدارس مورد توجه قرار بگیرد

هنگامی که در شهرها، به تعداد مدارس غیردولتی افزوده می‌شود، بدین معناست که مدارس دولتی ضعیف عمل می‌کنند.

موبنا-وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت مدارس دولتی کشور سیاست اصلی ما است و نظارت و توسعه مدارس غیردولتی به صورت نظام‌مند جزء اولویت‌های پایین این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در نشست کارگروه‌های تخصصی سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای وزارت آموزش و پرورش، یکی از وظایف مهم مدیران مناطق را تشکیل شورای مدیران مدرسه دانست و بر حضور پی در پی مدیران آموزش و پرورش مناطق با هدف شناسایی و رفع مشکلات مدارس، تاکید فراوان کرد.

همچنین صحرایی درخصوص تشکیل شورای مدیران مدارس گفت: لازم است تا در شورای مدارس، به نکات تحولی پرداخته شود تا آنان نیز با مدارس دیگر شهر خود آشنا شوند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای ۱۵۰ هزار نیروی مدارس غیردولتی را نویدبخش تحولی عظیم در آینده دانست و با اشاره به افزایش شمار مدارس غیردولتی در شهرهای بزرگ، اظهار کرد: هنگامی که در شهرها، به تعداد مدارس غیردولتی افزوده می‌شود، بدین معناست که مدارس دولتی ضعیف عمل می‌کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی به مدیران مناطق پیشنهاد کرد که فرزندان خود را برای تحصیل، در مدارس دولتی ثبت‌نام کنند؛ زیرا با این اتفاق، بر توجه مدیران مناطق نسبت به مدارس دولتی افزوده می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا