نیمار: الهلال بهترین تیم آسیاست/ ستاره برزیلی سومین بازیکن گران‌قیمت بالای ۳۰ سال دنیا شد

انتقال به الهلال، نیمار را به سومین بازیکن گران‌قیمت بالای ۳۰ سال دنیا تبدیل کرد.

موبنا-نیمار با قبول پیشنهاد الهلال عربستان رسما با جوایز بزرگی که می‌توانست داشته باشد خداحافظی کرد تا به لیست بلندبالای ستاره‌هایی اضافه شود که می‌شد توپ طلا بگیرند اما نگرفتند! او برای بازی در فوتبال عربستان آن هم در ۳۱ سالگی قطعا یک دلیل مهم داشت: رقمی نجومی که نمی‌شد آن را رد کرد!

ستاره برزیلی به واسطه حواشی مختلف طی چند سال اخیر در سراشیبی سقوط قرار گرفت و نتوانست از همه پتانسیل خود استفاده کند. با این وجود او همچنان روی بورس قرار دارد و انتقال به الهلال یک رکورد جدید برایش به همراه داشته است. الهلال با پرداخت ۸۰ میلیون برای خرید نیمار، او را به سومین بازیکن گران بالای ۳۰ سال تاریخ تبدیل کرده است. کریستیانو رونالدو (النصر) و هری کین (بایرن مونیخ) دو بازیکن بالای ۳۰ سال گران‌تر از نیمار هستند.

 

نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ستاره برزیلی با انتقال ۲۲۲ میلیونی از بارسا به PSG هم رکورد شکسته بود. ناصر الخلیفی در سال ۲۰۱۷ پس از خرید نیمار با توجیه قیمت بالای او گفته بود: “این رقم برای خرید نیمار بالا نیست. چون او ارزش باشگاه را بالاتر خواهد برد. دو یا سه سال دیگر ارزش او حداقل دو برابر خواهد شد.”

این پیش‌بینی مالک پاریسی‌ها درست از آب درنیامد، اما ورود عربستانی‌ها به بازار با جیب‌های پر از پول باعث شد تا نیمار همچنان جزء گران‌ترین‌های بازار در صنف خود باشد. او طی ۱۷۳ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن ۱۱۸ گل زد و ۷۷ پاس گل داد.

نیمار: الهلال بهترین تیم آسیاست

نیمار درخصوص پیوستن به الهلال گفت: من همه چیز را در اروپا فتح کردم اما همیشه میخواستم یک بازیکن جهانی باشم و چالش ها و فرصت های جدید را نیز امتحان کنم. الهلال بهترین باشگاه آسیا است. میخواهم داستان جدیدی در این ورزش خلق کنم. این لیگ انرژی و بازیکنان باکیفیتی دارد.

قرارداد این ستاره ۳۱ساله برزیلی ۲ ساله است و البته بندی در آن وجود دارد که الهلال می‌تواند قرارداد نیمار را به صورت خودکار تمدید کند. نیمار در عربستان دستمزدی نجومی می‌گیرد و گفته می‌شود مبلغ دستمزد او ۳۰۰ میلیون یورو در دو سال خواهد بود.

 

نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

البته این تنها دریافتی ستاره برزیلی نخواهد بود و با احتساب پاداش‌ها و قراردادهای تجاری و اسپانسری ممکن است مبلغ کل دستمزد او تا سال ۲۰۲۵ به ۴۰۰ میلیون یورو بالغ شود.

ادعاهای زیادی درباره قول و قرارهای خاص الهلال به نیمار منتشر شده. فوت‌مرکاتو می‌گوید مدیران الهلال برای اینکه آخرین مقاومت‌های نیمار را در هم بشکنند به او وعده دادند در صورتی که او بازیکنشان بشود به ازای هر پیروزی الهلال به او ۸۰هزار یورو پاداش ویژه خواهند داد. از این گذشته نیمار به ازای هر پست یا استوری‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند و در آنها برای الهلال تبلیغ کرده باشد ۵۰۰هزار یورو پاداش می‌گیرد. قابل توجه است که این ستاره برزیلی رد حال حاضر ۶۲.۵ میلیون دنبال‌کننده در توییتر و ۲۱۲ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

 

نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

افشاگری فوت‌مرکاتو از برخی آپشن‌های قرارداد نیمار با الهلال:

هواپیما اختصاصی

عمارتی مجلل با خدمه و آشپز

۸۰ هزار یورو پاداش برای پیروزی در هر مسابقه

۵۰۰ هزار یورو برای هر پست در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ کشور عربستان

حقوق نیمار در الهلال به پول ایران: ساعتی ۱ میلیارد تومان

میزان درآمد نیمار (به طور تقریبی) اینگونه خواهد بود.

۷۰۷ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان در ماه
۲۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان در روز
۹۸۲ میلیون و هشتصد هزار تومان در ساعت
۱۶ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان در دقیقه
۲۷۳ هزار تومان در ثانیه

 

نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

خریدهای الهلال با نیمار تمام نمی‌شود!

درحالی‌که الهلال یک خرید بزرگ دیگر را قطعی کرده و نیمار به زودی رسما به این تیم خواهد پیوست، اما آبی‌پوشان شهر ریاض همچنان برای خرید یک مهاجم نوک در تلاش هستند و هدف اصلی آنها الکساندر میتروویچ، مهاجم صرب فولام است.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

سایت اسپورتال در صربستان می‌گوید الهلال با میتروویچ به توافق شخصی رسیده است و مذاکرات با باشگاه فولام هم مثبت پیش رفته و انتقال این مهاجم صرب به باشگاه عربستانی را باید قطعی دانست.

الهلال در طول تابستان مذاکراتی با فولام داشت اما با مخالفت این باشگاه انگلیسی مذاکرات متوقف شده بود. از روز شنبه این هفته اما الهلال دور جدیدی از مذاکرات را آغاز کرد و با ارائه پیشنهادی جدید به میتروویچ و فولام موفق شد نظر مثبت این مهاجم صبر را جلب کند و حالا تنها کسب موافقت نهایی فولام باقی مانده است.

سایت اسپورتال در صربستان مدعی است میتروویچ بعد از انتقال به الهلال دستمزدی معادل ۲۵ میلیون یورو در هر فصل دریافت می‌کند. مبلغ پیشنهادی الهلال به باشگاه فولام هم ۵۵ میلیون یورو بوده است.

میتروویچ علاوه بر درخشش در خط حمله فولام در تیم ملی کشورش هم عملکرد درخشانی داشته و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی صربستان است.

توافق الهلال با گلر مراکش برای قراردادی سه ساله

تنها ساعاتی پس از به خدمت گرفتن نیمار، الهلال این بار به سراغ یک سنگربان برای تقویت دروازه خود رفته و مدیران این تیم باب مذاکره با یاسین بونو مراکشی را باز کردند که این بازیکن نیز فاصله چندانی تا آبی پوش شدن ندارد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

عملکرد عبدالله المعیوف و محمد العویس در بازی‌های گذشته باعث نگرانی کادرفنی و هواداران شده و به همین منظور، این تیم قصد دارد تا پس از برگزاری دیدار سوپرجام اروپا میان سویا و منچسترسیتی، خرید یاسین بونو را قطعی کند.

آنگونه که روزنامه الریاضیة مدعی شده، الهلال توانسته است رضایت یاسین بونو را برای حضور در این تیم جلب کند و سنگربان مراکشی پس از یازده سال حضور در فوتبال اسپانیا، راهی عربستان می‌شود.

این در شرایطی است که پس از مصدومیت کورتوا و دوری طولانی مدت او از میادین، یاسین بونو یکی از گزینه‌های رئال مادرید بود که در نهایت با جذب کپا آریسابالاگا، حضور بونو در سانتیاگو برنابئو منتفی شد.

این گلر ۳۲ ساله مراکشی تا تابستان ۲۰۲۵ با سویا قرارداد دارد و گفته می‌شود که الهلال برای جذب یاسین بونو، مبلغ ۲۰ میلیون یورو به تیم اسپانیایی پرداخت می‌کند.

ورزش سه

دکمه بازگشت به بالا