ظاهر متفاوت بهاره افشاری بازیگر نقش هاجر در سریال حیثیت گمشده (عکس)

بهاره افشاری (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

موبنا –حیثیت داستان زندگی امیر و هاجر است که به خاطر اینکه بچه‌دار نمی‌شوند (این موضوع برای امیر بسیار مهم است) دچار طلاق عاطفی و غریبگی شده‌اند. هاجر یک خواهر کوچک به اسم ریحان و یک پدر معتاد دارد که برای پیداکردن مواد مخدر برای پدرش، به اسماعیل (قاچاقچی معروف) مراجعه می‌کند. بعد از خودکشی هاجر، امیر متوجه می‌شود که رازهایی در زندگی همسرش وجود داشته که او از آن‌ها بی‌خبر است. برای همین به سراغ کشف ماجرا می‌رود تا سر از کارهای هاجر دربیاورد. او متوجه می‌شود که هاجر از اسماعیل مواد مخدر زیادی گرفته برای توزیع ولی به اسماعیل بدهکار است و نه از مواد و نه از پول، خبری نیست. اسماعیل هم برای اینکه به امیر بگوید هاجر چه کسی بوده و اواخر عمرش چه کارهایی می‌کرد، او را وادار می‌کند تا بدهی هاجر را پرداخت کند. امیر برای جورکردن دویست میلیون تومان، می‌فهمد که هاجر با کارهای خلاف قانون، هشتاد میلیون پس‌انداز کرده است. او برای رفع مشکلش به دزدی از خانه خواهرش هم اقدام می‌کند تا بدهی اسماعیل را پرداخت کند. امیر بعد از مرگ هاجر، برای اینکه متوجه شود جنینی که موقع مرگ در شکم هاجر بوده، فرزند هردوی آن‌هاست یا نه و برای اینکه بفهمد بچه‌ای که هاجر او را با مواد مخدر کشته چه کسی بوده، پیگیر داستان زندگی هاجر است. او متوجه می‌شود که آنقدر بین آن‌ها فاصله و دوری وجود داشته که امیر حتی متوجه نشده که همسرش کار در خیاطی را ترک کرده و وارد قاچاق شده است.

 

این سریال موضوعات مختلف قابل بحثی دارد و البته خشونت و ناهنجاری بالای این سریال، این اثر را برای تماشای خانوادگی مناسب نمی‌کند.

دکمه بازگشت به بالا