تکرار وحشت اسنیورت این بار در بشیکتاش

پلیس در تحقیقات اولیه خود متوجه شد که صاحب شرکتی که موتورسواران به آن تیراندازی کردند، مدتی قبل یکی از نگهبانان ساختمان را از کار اخراج کرد و وقتی نگهبان از او پول زیادی بابت خسارت خواسته بود او را کتک زده بود. البته هنوز ارتباط این قضیه با تیراندازی به ساختمان شرکت مسجل نشده است.

موبنا- در حالیکه چند روز از ماجرای جنجال برانگیز و ترسناک در اسنیورت استانبول نمی گذشت که خشونتی مشابه این بار در بشیکتاش رخ داد.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از نشریه آکشام ترکیه ، در حالیکه هنوز حادثه وحشتناک اسنیورت استانبول در صدر اخبار رسانه ها و محافل اجتماعی است، این بار بازار بشیکتاش استانبول شاهد سناریویی مشابه با سلاح گرم بود که به کشته و زخمی شدن چند نفر منجر شد. ماجرا از این قرار بود که دو فرد مسلح سوار بر موتورسیکلت نصف شب به ساختمانی در بازار بشیکتاش حمله می کنند و آن مکان را به گلوله می بندند.

این کار آنها سبب می شود تا فرد یا افرادی که داخل ساختمان بودند با اسلحه به آنها تیراندازی کنند که در نتیجه اصابت گلوله به یکی از موتور سواران به نام سرتان تایان هایال ۲۴ ساله او جان خود را از دست بدهد. در این درگیری دو نفر هم زخمی شدند. راننده موتور سوار هم از محل فرار کرد.

پلیس در تحقیقات اولیه خود متوجه شد که صاحب شرکتی که موتورسواران به آن تیراندازی کردند، مدتی قبل یکی از نگهبانان ساختمان را از کار اخراج کرد و وقتی نگهبان از او پول زیادی بابت خسارت خواسته بود او را کتک زده بود.  البته هنوز ارتباط این قضیه با تیراندازی به ساختمان شرکت مسجل نشده است.

برخی منابع آگاه می گویند فرد کشته شده در این تیراندازیها سابقه خرید و فروش مواد مخدر و استفاده غیرمجاز از سلاح گرم و ضرب و جرح در پرونده خود دارد. این اتفاق یک بار دیگر موضوع افزایش خشونت با اسلحه را در ترکیه به ویژه در شهرهایی مثل استانبول در کانون توجهات قرار داد و درخواستها برای ممنوعیت اسلحه را بیشتر کرد.

برخی آمارها نشان می دهد در ترکیه نزدیک به سی میلیون اسلحه در دست مردم است که نزدیک به نود درصد آنها مجوز ندارند.

تکرار وحشت اسنیورت این بار در بشیکتاش

دکمه بازگشت به بالا