امام جمعه گچساران : مسئولین باید موضوع کشف حجاب را حل کنند؛ اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد

امروز برای آخرین بار دراین‌باره عرض می‌کنم که مسئولین در این خصوص تصمیم بگیرند و تدبیر کنند و خانمی که کشف حجاب می‌کند پس شناسایی شود و برخورد قانونی و قاطع صورت بگیرد. اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.

موبنا- امام جمعه گچساران گفت: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه هفته گذشته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته اظهار کرد: امروز غم بزرگ عالم اسلام و بزرگ‌ترین مصیبت زمین و آسمان است چراکه امروز عاشورای حسینی است و به همه مؤمنین و مؤمنات تسلیت عرض می‌کنم، حضرت امام (ره) فرمودند که ملت بزرگ اسلام باید عظمت و اهداف قیام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به احسن وجه و هرچه باشکوه‌تر حفظ کنید.
وی افزود: اخیراً برای دومین بار به قرآن کریم جسارت شد و در دو کشور عقب‌افتاده دانمارک و سوئد این اتفاق افتاد، لذا همه به‌عنوان مسلمان از این قرآن دفاع می‌کنیم و به همه دین‌دارانی که ادعای دین آسمانی می‌کنند می‌گوییم که توهین به قرآن، توهین به همه ادیان و انبیاء الهی است.
امام‌جمعه گچساران گفت: بنابراین ما مسلمان هستیم و به‌هیچ‌عنوان دولت‌های دانمارک و سوئد را نخواهیم بخشید و اما به این دولت‌های عقب‌افتاده هشدار می‌دهیم که اگر یک‌بار دیگر به قرآن و به دین مقدس مسلمانان توهین شود برخوردی خواهد شد که برای همیشه پشیمان شوید.
حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بخشی از پیامشان در این خصوص فرمودند که اشد مجازات برای عامل جنایت خواسته علمای جهان اسلام است و پشتیبانی از جنایت‌کار، مساوی با آرایش جنگی مقابل دنیای اسلام است یعنی مسلمانان جهان برای هرگونه تقابل آمده باشند.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد: از وزیر امور خارجه کشورمان تشکر می‌کنم که اولاً دستور دادند تحت هیچ عنوانی سفیر دانمارک و سوئد را نخواهند پذیرفت و به این کشورها هم سفیر نخواهد فرستاد و نکته بعد درخواست تشکیل جلسه وزرای امور خارجه جهان اسلام را دادند که ارتباط کشورهای اسلامی بیشتر شود.
وی افزود: پنجم مردادماه ۵۸ سالروز صدور فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل و اقامه نماز جمعه و همچنین انتصاب محروم آیت‌الله طالقانی است. نماز جمعه در رأس همه امور است و همه مردم و هم دولت باید.
 وی افزود: دست‌به‌دست هم دهند و ستاد نماز جمعه را تقویت کنند، مقام معظم رهبری فرمودند که اگر جمهوری اسلامی فقط یک منفعت می‌داشت و آن‌هم تشکیل نماز جمعه بود، کار بسیار بزرگی بود که صورت گرفت.
امام‌جمعه گچساران گفت: روزی رژیم صهیونیستی مدعی نیل تا فرات بودند اما امروز مستأصل شده و باقدرت جمهوری اسلامی مواجه شده‌اند و جرئت کوچک‌ترین غلطی را هم ندارند، رزمایش فدائیان ولایت که شکل گرفت ارتش اسرائیل به وحشت افتاد و از آمریکا درخواست کمک کرد.
حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: هفتم مردادماه سالروز تجلیل از آزادگان سرافراز کشورمان است که این روز بزرگ را گرامی می‌داریم. نکته بعد اینکه کشف حجاب و سگ گرانی در کشور و به‌تبع در شهرمان وجود دارد و امروز برای آخرین بار دراین‌باره عرض می‌کنم که مسئولین در این خصوص تصمیم بگیرند و تدبیر کنند و خانمی که کشف حجاب می‌کند پس شناسایی شود و برخورد قانونی و قاطع صورت بگیرد.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.
وی افزود: از همه عزاداران حسینی، هیئات مذهبی، موکب داران و همه مردم ولایتمدار گچساران که در برپایی هرچه باشکوه‌تر عزاداری ایام محرم تلاش نموند، تشکر و قدرانی می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا