درخشش آزادکاران خراسان شمالی در مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان ایران

احسان پرتانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی استان در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور صاحب سه مقام شدند. احسان پرتانی در این رقابت‌ها که در ساری برگزار شد نمایندگان استان در رشته آزاد به دو مقام قهرمانی و در رشته‌فرنگی به یک مقام سومی دست یافتند. پرتانی …

احسان پرتانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی استان در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور صاحب سه مقام شدند.

احسان پرتانی در این رقابت‌ها که در ساری برگزار شد نمایندگان استان در رشته آزاد به دو مقام قهرمانی و در رشته‌فرنگی به یک مقام سومی دست یافتند.

پرتانی بابیان نتایج این دیدارها افزود: حمید الهیان کشتی‌گیر وزن ۷۰ کیلوگرم استان در این رقابت‌ها موفق شد بااقتدار برابر حریفان به برتری دست یابد و علاوه بر کسب مقام قهرمانی عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر این رقابت‌ها را کسب کند.

وی در دیدار ماقبل فینال خود موفق شد نصیری قهرمان آسیا را با ضربه‌فنی شکست داده و با پیروزی در دیدار نهایی به مقام قهرمانی دست یابد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان بجنورد گفت: امیرحسین محمدی دیگر آزادکار استان در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز توانست با برتری مقابل رقبای خود بااقتدار مقام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

پرتانی تصریح کرد: در رشته‌فرنگی نیز علی‌اکبر محمدی در وزن ۶۶ کیلوگرم با برتری در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مقام سومی این رقابت‌ها شد.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی دانشجویان ایران روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در استان مازندران، شهرستان ساری برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا