سمیعی: هیچ واکنشی به قرارداد های نجومی بازیکنان ندارم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به هجمه‌ های اخیر واکنش نشان داد.

موبنا-  انتشار قرارداد نجومی عارف غلامی با استقلال پس از انتقاداتی که طی هفته‌های گذشته در مورد نحوه بسته شدن قراردادهای بازیکنان استقلال پیش از شروع لیگ ۲۲ مطرح شد، بار دیگر اهمیت نظارت حقوقی را نشان داد. شاید در نگاه اول فرشید سمیعی از افرادی بوده که باید در انعقاد این قراردادها دخیل باشد اما معاون حقوقی پیشین و عضو هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال این انتقادات علیه واحد حقوقی را تنها هجمه و مسیری نادرست می‌داند.

فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام کردم قراردادهای فصل گذشته بدون اطلاع واحد حقوقی باشگاه بسته شد که اثرات آن را هنوز هم شاهد هستیم. نمی‌دانم چرا با وجود اینکه بارها در این مورد صحبت و اطلاع رسانی شده، هنوز هم هجمه‌ها ادامه دارند.

وی افزود: الان هم هیچ واکنش منفی یا مثبتی در خصوص این قراردادها ندارم. در واقع هیچ نظری در مورد قراردادهای بازیکنان که در هتل اسپیناس بسته شد ندارم چرا که هیچ دخالتی در آن‌ها نداشتم. مطمئنا نهادهای نظارتی به این موضوع آگاهی دارند که امکان حضور مجدد من در باشگاه فراهم شده، حقیقت کاملا مشخص است. واقعا دلیل اصرار برخی دوستان برای اینکه اذهان عمومی را به سمت من منحرف کنند، نمی‌دانم.

دکمه بازگشت به بالا