نام رونالدو در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد

تارنمای کتاب رکوردهای گینس به طور رسمی نام کریستیانو رونالدو را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۲۳ را در این کتاب ثبت کرد.

موبنا- فوق ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان پردرآمدترین ورزشکار در سال ۲۰۲۳، نام خود را در کتاب رکوردهای «گینس» به ثبت رساند.

به گزارش ایرنا، تارنمای کتاب رکوردهای گینس به طور رسمی نام کریستیانو رونالدو را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۲۳ را در این کتاب ثبت کرد.
در بیانیه‌ای که این سازمان منتشر کرده آمده است که مرد پرتغالی برای نخستین بار از سال ۲۰۱۷(و سومین بار در مجموع) در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران قرار گرفته و متعاقبا نام خود را در کتاب گینس ثبت کرده است.
براساس اعلام نشریه فوربس، رکورد درآمد رونالدو در سال ۲۰۲۳، حدود ۱۳۶ میلیون دلار (شامل ۴۶ میلیون دلار درآمد حاصل از فعالیت فوتبالی و ۹۰ میلیون دلار ناشی از فعالیت‌های خارج از زمین فوتبال) برآورد شده است.
لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینترمیامی با درآمدی معادل ۱۳۰ میلیون دلار، در رتبه دوم پردرآمدترین ورزشکاران سال ۲۰۲۳ نشریه فوربس قرار گرفت. همچنین کیلیان امباپه با ۱۲۰ میلیون دلار در رده سوم جای گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا