با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم + معرفی بهترین مدل ها ۱۴۰۲

در این مقاله می خواهیم با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم و به شما برترین انتخاب هایی که می توانید در بازار از این برند داشته باشید معرفی کنیم.

اگر شما هم می خواهید با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم. دوو یکی از برندهای قدیمی کره ای است که اکنون سهم بازار عمده ای از لوازم خانگی در ایران را دارد. سابقه طولانی تشکیل این برند، گسترده بودن مجموعه و بسیاری عوامل سبب شده است تا دوو یک برند مطرح شود که محصولات خوبی دارد. در ادامه به معرفی این کالاها از این برند می پردازیم.

معرفی برند دوو قبل از اینکه با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم

یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی که توانسته است فعالیت خود را در سال های بسیار قبل (۱۹۶۷) شروع کند، برند دوو نام دارد. این کمپانی متعلق به کشور کره جنوبی بوده و نام آن نیز تا حدی برگرفته از اسم موسس این شرکت است. بدین ترتیب نام کیم وو چونگ (عبارت woo در دوو برگرفته از نام موسس است) در اسم کمپانی به کار رفته است. جالب است بدانید برند Daewoo گذشته بسیار خوبی داشته است؛ چراکه این شرکت توانست جزو رتبه های سوم و چهارم بهترین کمپانی های بزرگ در کشوره کره جنوبی (قبل از سال های ۱۹۹۷) به شمار بیاید. امروزه برند دوو از بخش های بسیار زیادی تشکیل شده است که تعداد آن به بیشتر از ۲۰ عدد می رسد. با وجود گستردگی این شرکت و سابقه طولانی فعالیت آن، شاهد رشد و پیشرفت هرساله برند دوو هستیم به طوری که بنابر گزارش ‌ها در سال ۲۰۲۲، سود این شرکت در حدود ۴.۸ درصد معادل ۴۱۲.۲ میلیون دلار رشد داشته است.

محصولات دوو بسیار ارزشمند بوده و می توانند برای انتخاب لوازم خانگی گزینه عالی باشند. با توجه به توضیحاتی که در این بخش بیان کردیم، حال متوجه شدید که چرا دوو از نام های درخشان در زمینه تولید لوازم خانگی است. بنابراین شما می توانید با اطمینان برای خرید محصولات این شرکت اقدام کنید.
با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم + معرفی بهترین مدل ها 1402

آشنایی با برند دوو

با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم

همانطور که از ابتدای این مطلب نیز بیان کردیم، حال می خواهیم با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم. در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • تلویزیون هوشمند DSL-55S7100EU: یکی از محصولاتی که می توان از آن به عنوان بهترین کالا از برند دوو نام برد، تلویزیون هوشمند ال ای دی DSL-55S7100EUنام دارد. این محصول ابعاد بسیار بزرگی به اندازه ۵۵ اینچ داشته و می توان ۳ دلیل مهم را برای محبوبیت آن بیان کرد. این موارد عبارتند از: کیفیت ۴k به همراه سایز بزرگ و قیمت بسیار مناسب. این ویژگی ها باعث شده اند تا این محصول طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند.
  • جارو برقی DVC-LH22R: این محصول یکی دیگر از کالاهایی است که می تواند نسبت به قیمت آن بسیار جذاب باشد. شما می توانید از قابلیت ها و کیفیت بالای این محصول برای رفع تمام گرد و غبارها وی منزل خود استفاده کنید. ویژگی های مهم این کالا عبارتند از توانایی فیلترینگ در ۸ لایه، ارائه ۳ نوع سری مختلف، طول کابل ۵ – ۱۰ متر و نیز قابلیت مکش کنترل پنل LED جاروبرقی اشاره کرد.
  • یخچال فریزر دو قلو مدل DLR-2030 / DLF-2030: اگر قصد آشنایی با بهترین یخچال دوو را دارید، ما DLR/DLF مدل ۲۰۳۰ را معرفی می کنیم. برخی از مهم ترین مزیت های این کالا عبارتند از رده مصرف انرژی A+، گنجایش ۴۰۰، امکان گردش هوای سه بعدی که در تازه ماندن غذا کمک می کند، استفاده از کمپرسور پربازده و نیز قرار دادن محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات.

شما کاربران می توانید برای مشاهده قیمت ساید بای ساید دوو از طریق فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر اقدام کنید. در ادامه تعدادی محصول دیگر نیز معرفی می شوند که می توانید آنها را برای خریدهای خود از برند Daewoo درنظر بگیرید.
با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم + معرفی بهترین مدل ها 1402

آشنایی با برترین محصولات دوو

دیگر تجهیزات برتر از برند دوو در سال ۱۴۰۲ چیست؟

همچنین می‌توان به برخی دیگر از تجهیزات دوو اشاره کرد که می‌توانند انتخاب های بسیار خوبی را برای خرید لوازم خانگی باشند. این محصولات عبارتند از:

  • ماشین ظرفشویی DDW-M1411: اگر به دنبال آن هستید که برای تهیه یک ماشین ظرفشویی قدرتمند اقدام کنید، مدل DDW-M1411 می تواند انتخاب مناسبی باشد. شما مشتریان قادر خواهید بود از مصرف بهینه آب و نیز ۸ برنامه شستشو، رتبه انرژی A و مواردی از این قبیل با تهیه این وسیله استفاده کنید.
  • ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9000S: این مدل را می توان یکی از بهترین ماشین لباسشویی دوو دانست. شما می توانید برای شستشوی کالاهای خود از این وسیله به نام DWK-9000S استفاده نمایید. طراحی این محصول به صورت مدرن ساخته شده است؛ بدین معنا که درب ورودی آن در قسمت جلو تعبیه شده واستایل بسیار جذابی دارد. ظرفیت دستگاه تا ۹ کیلوگرم بوده و می تواند برای شستشوی لباس های مشکی، آبکشی و چرخش و نیز شستشوی سریع البسه استفاده شود.
  • یخچال و فریزر D4LR-0020SS/D4LF-0020SS: یکی دیگر از محصولاتی که می توان در این قسمت به آن اشاره نمود، یخچال D4LR-0020SS/D4LF-0020SS نام دارد. این کالا به عنوان یک مدل ۲ قلو شناخته می شود که در حدود ۱۱۰ کیلوگرم وزن داشته و از نظر داشتن کشو، طبقات فریزر و غیره ظرفیت زیادی دارد. شما می توانید به کمک سامانه سرمایش الکترونیکی این دستگاه، طراوت و تازگی مواد غذایی را حفظ کنید.

در این مقاله تلاش کردیم دید شما را نسبت به برند دوو بازتر کرده و محصولات باکیفیت آن را به شما معرفی نماییم. شما کاربران اکنون می توانید برای تهیه لوازم خانگی خود، از طریق وب سایت انتخاب سنتر، به عنوان یک مرجع معتبر در فروش محصولات دوو، اسنوا، جی پلاس و غیره استفاده کنید.
با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم + معرفی بهترین مدل ها 1402

آشنایی با دیگر تجهیزات از برند دوو

پرسش های متداول

برخی از پرسش های متداولی در رابطه با موضوع مقاله یعنی “با برترین محصولات دوو بیش تر آشنا شویم عبارتند از:

  • قیمت یخچال دوو در چه رنجی است؟

یکی از مهم ترین دسته از محصولات این کمپانی، یخچال های آن است. بازه قیمت یخچال دوو به شدت وابسته به دلار بوده و متفاوت خواهد بود. در حالت کلی می توان گفت رنج قیمت یخچال های دوو از ۱۵ – ۹۰ میلیون تومان می باشد.

  • در خرید انواع یخچال فریزر و ساید دوو به چه نکاتی توجه کنیم؟

به طور کلی بهتر است برای خرید لوازم خانگی خود، ابتدا از برندهای معتبر اقدام کرده و در ثانی فروشگاه معتبری را برای تهیه این نوع تجهیزات انتخاب نمایید. مجموعه انتخاب سنتر آماده است برای تهیه این نوع تجهیزات با ارسال رایگان در خرید اول، خدمات فروش خود را ارائه نماید.

همچنین شما میتوانید با مراجعه و مطالعه مطالب منتشر شده در بلاگ انتخاب سنتر بهترین انتخاب را در نهایت داشته باشید

دکمه بازگشت به بالا