چگونه نلسون ماندلا بزرگترین پشیمانی دیوید بکهام را رقم زد!

دیوید بکهام که این سال ها عمدتا به خاطر ظاهر جذاب و فعالیت هایش در صنعت مد شناخته می شود، یک پیشمانی بزرگ در زندگی اش دارد.

موبنا- دیوید بکهام از همان زمانی که بازیکن جوان منچستریونایتد بود، به نماد مد و یکی از خوش تیپ‌ترین مردان جهان تبدیل شد و هوادارانش را به تغییرات اساسی در ظاهرش عادت داد: موهای کوتاه، موهای بلند، دم اسبی و غیره. از بین همه آنها، او فقط از یکی از مدل‌های مویش پشیمان است و آن هم دقیقاً به دلیل ملاقات با نلسون ماندلا بود.

این دیدار تاریخی در سال ۲۰۰۳ و درست قبل از معرفی او به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید انجام شد. این دیدار در ماه می اتفاق افتاد و او در مصاحبه‌ای با The Sun فاش کرد که تنها مدل مویی که اگر می‌توانست به گذشته برگردد و آن را انتخاب نکند، مدل مویی است که در آفریقای جنوبی با آن ظاهر شد.

چگونه نلسون ماندلا بزرگترین پشیمانی دیوید بکهام را رقم زد!

دیوید بکهام و تنها پشیمانی اش

بکهام درباره این اتفاق می‌گوید:

ما با خانواده و یکی از دوستان ویکتوریا که آرایشگر است به فرانسه رفته بودیم. از او پرسیدم که می‌تواند مدل خاصی روی موهایم بزند؟ او پرسید بافت دوست داری؟ گفتم بله، نمی‌دانم چیست ولی بله. درست کردنش دردناک بود اما خوشم آمده بود. مردم می‌پرسند که آیا از مدل موهایم پشیمان هستم یا نه و در حالی که از هیچ‌یک از آنها پشیمان نیستم اما به نوعی از این بافت آفریقایی پشیمانم.

روز شنبه این بافت را زدم و دوشنبه با تیم انگلیس برای مسابقه‌ای به آفریقا پرواز کردیم. من نلسون ماندلای بزرگ را ملاقات کردم و عکسی که من از نلسون ماندلا دارم این است که با بافت آفریقایی روی سرم دست او را گرفته‌ام. این تنها پشیمانی من است.

چگونه نلسون ماندلا بزرگترین پشیمانی دیوید بکهام را رقم زد!

مدل موی بافته شده و آفریقایی دیوید بکهام

دیوید بکهام را عمدتا به خاطر تخصصی که در زدن ضربات آزاد داشت به یاد می‌آورند اما کمتر کسی در دنیا وجود دارد که این بازیکن محبوب انگلیسی را لااقل به خاطر تاثیری که بر دنیای مد و لباس داشت، نشناسد. بسیاری از جوانان نسل‌های گذشته و نسل جدید، دیوید بکهام را به عنوان الگویی در استایل و تیپ پذیرفته و از او الگو می‌گیرند. دیوید بکهام بدون شک جدای از اینکه الگوی فوتبالی خیلی از جوانان بوده، الگوی مد بسیاری از غیر فوتبالی‌ها هم بوده است.

چگونه نلسون ماندلا بزرگترین پشیمانی دیوید بکهام را رقم زد!

دیوید بکهام ۴۶ ساله هنوز هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد و در شبکه‌های اجتماعی افراد بسیاری از سراسر دنیا او را دنبال می‌کنند. این ستاره اسبق فوتبال انگلیس به عنوان یکی از فوتبالیست‌های خوش استایل و جذاب همواره مدل موهایش ترند روز بوده و هست. در اواخر دهه ۹۰ میلادی بسیاری از نوجوانان و جوانان در سراسر دنیا موهای خود را مانند بکهام کوتاه می‌کردند. البته هنوز هم مدل استایل و مو بکهام برای بسیاری از پسران جوان و مردان جذابیت بسیار زیادی دارد.

سرخ نیوز

دکمه بازگشت به بالا