امبر هرد سکوتش را شکست؛ برای اولین بار بعد از دادگاه جنجالی جدایی از جانی دپ

امبر هرد، همسر سابق جانی دپ، برای اولین بار بعد از جدایی از این بازیگر هالیوودی به اینستاگرام بازگشته است.

موبنا- امبر هرد، بازیگر سرشناس هالیوودی، مجدداً به اینستاگرام بازگشته و در پستی جدید، شادی‌اش را از «آخر هفته فراموش نشدنی‌اش» در فستیوال فیلم تائورمینای سیسیلی ایتالیا ابراز کرده. در این فستیوال، آخرین فیلمی که با حضور او ضبط شده بود، به نمایش درآمد.

این بازیگر ۳۷ ساله به‌علاوه یک عکس جذاب از خودش که با شکوه و اقتدار روی صحنه قرار گرفته بود، منتشر کرد. آن هم یک سال بعد از برگزاری دادگاه جنجالی جدایی او از همسر سابقش، جانی دپ.

امبر هرد در جریان برگزاری این دادگاه‌ها، روزهای سختی را پشت سر گذاشت. این نبرد حقوقی از مقاله‌ای که واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد و جزئیات تجربیات تلخ امبر هرد درمورد سوءاستفاده از او را بازتاب می‌داد، آغاز شد. در آن زمان، او اتهامات سنگینی علیه جانی دپ ۶۰ ساله مطرح کرد ولی با اتمام جلسات دادگاه، رأی نهایی هیئت منصفه به نفع جانی دپ صادر شد و امبر هرد تنها موفق شد تا یکی از سه ادعای خود در مورد دپ را ثابت کند.

اما با گذشت آن روزها، به‌نظر می‌رسد که خانم هرد حالا آماده است تا با فراموش کردن گذشته‌ها دوباره به جمع هوادارانش بازگردد.

برای اولین بار بعد از دادگاه جنجالی جدایی از جانی دپ

پست اینستاگرامی امبر هرد

هرد در پست جدید اینستاگرامی‌اش نوشته:

از همه شما به‌خاطر چنین استقبال گرمی در جشنواره فیلم تائورمینا برای آخرین فیلمم «در آتش» متشکرم. آخر هفته فراموش‌نشدنی‌ای بود.

او همراه با این ابراز احساسات، تصویری از خودش در محاصره هواداران و پاپاراتزی‌ها منتشر کرد و نوشت:

عجب استقبالی. از همه هوادارانم متشکرم. واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم.

فیلم «در آتش» روایتی از سال ۱۸۹۹ است که حول محور دکتری است که مشغول درمان پسر جوانی در کلمبیاست که با مشکلاتی روبه‌روست و به او این اتهام وارد شده که در تسخیر شیطان محاصره شده است.

حضور آمبر هرد در جشنواره فیلم تائورمینا

امبر هرد در گفتگو با ددلاین به این نکته اشاره کرد که حضورش در این فستیوال، برای حمایت از این فیلم بوده و نه چیزی دیگر. او در این رابطه گفت:

نکته بزرگی که باید می‌آموختم این بود که کنترل داستان‌هایی که افراد درمورد من می‌سازند، دست من نیست. من برای حمایت از این فیلم اینجا هستم و این چیزی نیست که از من به خاطر آن شکایت شود.

او ادامه داد:

آنچه من پشت سرگذاشتم و آنچه که زندگی‌اش کرده‌ام، به هیچ وجه کارنامه کاری مرا نمی‌سازد و قطعاً باعث توقف کار من نخواهد شد.

برای اولین بار بعد از دادگاه جنجالی جدایی از جانی دپ

کانر آلین، کارگردان فیلم «در آتش» هم با ابراز خوشحالی از حضور امبر هرد در این فستیوال، به این نکته اشاره کرد که خوشحال است که امبر هرد به رغم لحظات وحشتناکی که پشت سرگذاشته، توانسته به خودش وفادار بماند. او در این رابطه گفت:

امبر هنوز هم مثل آفتاب تابان است و عبور کردن از مسیری به این وحشتناکی و اینکه بتوانی از این ماجرا سالم بیرون بیایی…. واقعاً نمی‌توانم تصور کنم.

او ادامه داد:

من آینده بسیار درخشانی را برای امبر هرد پیش‌بینی می‌کنم. فکر می‌کنم که او در فیلم ما، مهارت‌هایش به‌عنوان یک بازیگر را به نمایش گذاشت. می‌دانم که خود او به این موضوع افتخار می‌کند و ما بسیار خوشحالیم که فیلم را برای عموم اکران می‌کنیم. این فرصت بزرگی برای امبر هرد است تا بتواند فراتر از دادگاه و محاکمه‌ها، حرفی برای گفتن داشته باشد و به منزله فضایی برای بازگشت طوفانی مجددش باشد.

لوکا کالوانی، همبازی امبر هرد در این فیلم هم در تمجید از او گفت:

هرکسی که از چنین مصیبت‌هایی رنج می‌برد، می‌تواند بر آن غلبه کند. ما باید برای مسیر باورنکردنی‌ای که این زن طی کرده، برایش اعتبار قائل شویم. او می‌تواند به ما درس‌های زیادی درمورد انعطاف‌پذیری و شجاعت بیاموزد

سرخ نیوز

دکمه بازگشت به بالا