معرفی و بررسی گلکسی A54 5G سامسونگ؛ نمایی تازه‌ از گلکسی‌های سری A

گلکسی A54 جدیدترین گوشی هوشمند سری A سامسونگ است که با پردازنده قدرتمند اگزینوس، صفحه نمایشی بزرگ و روشن‌تر از همیشه، دوربین پیشرفته مجهز به Nightography و باتری پرظرفیت بیش از هر زمان دیگری به پرچمداران معروف سری S نزدیک شده است.

موبنا – سامسونگ همواره در تولید گوشی‌های سری A، مجموعه‌ای از قدرت و عملکرد نوآورانه را با طراحی و جلوه‌ای زیبا در هم‌آمیخته و تلاش داشته تا با گوشی‌های سری A تعداد بیشتری از کاربران گلکسی‌های سامسونگ به قابلیت‌های به‌روز مجهز شوند. این تلاش‌ها در گوشی A54 جلوه دیگری پیدا کرده است.

معرفی و بررسی گلکسی A54 5G سامسونگ؛ نمایی تازه‌ از گلکسی‌های سری A

نمایشگری روشن‌تر از همیشه

گلکسی A54 دارای صفحه‌نمایش SuperAMOLED با ابعاد ۶.۴ اینچ و وضوح‌ تصویری مناسب است که جزئیات و رنگ‌ها را به ‌شکلی واقعی و زنده نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. میزان روشنایی نمایشگر A54 سامسونگ تا ۱۰۰۰ نیت ارتقا یافته است و این بدان معناست که تحت هر شرایطی محتوای روی صفحه نمایش به‌راحتی قابل مشاهده است و مشکلی زیر نور شدید آفتاب نخواهید داشت. این گوشی هوشمند همچنین به قابلیت پیشرفته Vision Booster مجهز شده است. Vision Booster با تجزیه و تحلیل داده‌هایی که گوشی در مورد شرایط نوری کسب می‌کند، کیفیت‌های رنگی متفاوتی را در قسمت‌های مختلف تصویر تنظیم می‌کند. در واقع از این طریق مقدار روشنایی و رنگ هر پیکسل را بهبود می‌دهد تا مناطق تاریک را روشن‌تر و رنگ‌ها را غنی‌تر سازد. این قابلیت هنگامی که صفحه زیر نورشدید قرار دارد یا انعکاس نور روی صفحه افتاده است، به طور خودکار فعال می‌شود.

طراحی این دستگاه نازک و زیبا است و پنل پشتی این سری از گوشی‌های سامسونگ از جنس شیشه‌ بهره می‌برد. در این سری از گلکسی‌های سامسونگ جزیره دوربین‌ها نیز حذف شده و حاشیه فلزی لنز‌ها دقیقا مشابه طراحی سری گلکسی  S23روی بدنه پشتی گوشی قرار گرفته است. به طوری که تشخیص آن از سری S23 کمی دشوار است. علاوه بر این‌ بدنه پشتی در رنگ‌های مشکی، بنفش و سبز روشن به صورت مات طراحی شده است که این مسئله نیز بر زیبایی بیشتر این سری از گلکسی‌های سامسونگ افزوده است.

گلکسی A54 سامسونگ همچنین دارای تاییدیه IP67 است؛ این گواهی مقاومت و دوام بالای این گوشی در برابر آب، رطوبت و گرد و خاک را تضمین می‌کند.

معرفی و بررسی گلکسی A54 5G سامسونگ؛ نمایی تازه‌ از گلکسی‌های سری A

ثبت لحظات با دوربین‌هایی چندمنظوره

در زمینه دوربین‌ها، گلکسی A54 سامسونگ می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش از ثبت تصاویر خاطره‌انگیز به شما ارائه دهد. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی است که به فناوری لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) نیز مجهز شده است. در دو سوی این لنز، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و همچنین یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. بنابراین چه سوژه‌ای ریز مانند حباب‌های روی یک نوشیدنی را هدف بگیرید و چه قصد عکس گرفتن از جمع خانواده‌تان را داشته باشید، با دوربین این گوشی می‌توانید تصاویری گسترده با جزئیاتی باور نکردنی ثبت کنید.

معرفی و بررسی گلکسی A54 5G سامسونگ؛ نمایی تازه‌ از گلکسی‌های سری A

حالت فیلم‌برداری این گوشی نیز از فناوری VDIS برخوردار است. این فناوری لرز‌شگیر دیجیتالی است که به شما اجازه می‌دهد، به راحتی حین حرکت فیلم‌برداری کنید و ویدیوهایی روان و دیدنی را به ثبت رسانید. گلکسی A54 سامسونگ همچنین به قابلیت Nightography نیز مجهز شده است تا در شب و نور کم دیگر نگران کیفیت و وضوح تصاویر خود نباشید. Nightography یکی از قابلیت‌های اختصاصی سامسونگ است که از طریق فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به تصاویری که در محیط‌هایی با شرایط نوری نامساعد ثبت می‌شوند، کیفیت و وضوح ویژه‌ای می‌بخشد.

در جلوی دستگاه نیز گلکسی A54 از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است که نسبت به نسل قبلی خود در زمینه بهبود رنگ و تشخیص سوژه ارتقا یافته است. در نهایت تجربه عکاسی و فیلم‌برداری با گلکسی A54 سامسونگ به‌طور قابل توجهی می‌تواند رضایت شما را جلب کند و این گوشی را به یک ابزار بی‌نظیر برای ثبت لحظات و خاطرات شما مبدل کند.

 

عملکرد استثنایی و عمر باتری طولانی

گلکسی A54 سامسونگ مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Exynos است و حافظه رم آن هم به صورت ۶ گیگابایتی و هم ۸ گیگابایتی موجود است. بنابراین می‌توانید به آسانی در صفحات وب به جستجو بپردازید، ویدئوهای سنگین را به‌راحتی روی صفحه‌ای با کیفیت به نمایش درآورید و در نهایت تجربه‌ای باورنکردنی از گیمینگ این گوشی هوشمند داشته باشید. حافظه این گوشی نیز در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است.

در کنار این‌ها، گلکسی A54 سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز برخوردار است. این ظرفیت باتری تضمین می‌کند تا زمانی که از بازی‌کردن یا فعالیت‌های دیگری نظیر تماشا فیلم و یا فیلم‌برداری دست نکشیده‌اید با عملکردی یکسان و بی‌وقفه در خدمت شما باشد و نگرانی تمام شدن باتری را از خاطر شما حذف کند.

معرفی و بررسی گلکسی A54 5G سامسونگ؛ نمایی تازه‌ از گلکسی‌های سری A

قابلیت‌های مهیج

گلکسی A54 در زمینه ارتباطات به فناوری Wifi 6 مجهز شده است و خیال شما را از کیفیت و سرعت حین پردازش اینترنتی و همچنین مکالمات تصویری و تماس‌ها آسوده می‌کند. علاوه بر این گلکسی A54 سامسونگ به قابلیت‌هایی نظیر Dolby Atmos در زمینه فناوری‌های صوتی نیز مجهز شده است و هنگام تماشای فیلم، بازی‌کردن یا گوش ‌دادن به موسیقی‌های مورد‌علاقه‌تان، دنیایی از صداهای غنی و جزئیات دقیق را برای شما به ارمغان می‌آورد. این گوشی هوشمند از کارت حافظه‌ جانبی تا ۱ ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین نگرانی بابت ذخیره داده‌ها به‌طور کل فراموش می‌شود و شما همیشه فضایی کافی برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود در اختیار دارید.

از دیگر مزایای قابل توجه این گوشی همچنین پشتیبانی طولانی مدت از به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید است. گلکسی A54 سامسونگ در حال حاضر از رابط One UI 5.1 و اندروید ۱۳ برخوردار است و بیش از ۴ سال به‌روزرسانی سیستم‌ عامل و همچنین بیش از ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

همچنین این دستگاه از قابلیت‌هایی نظیر AI Image Enhancer که در واقع بهبوددهنده تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی است، Quick Share که قابلیتی برای انتقال و اشتراک سریع داده‌های سنگین بین دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند و در نهایت قابلیت Smart Switch که از طریق آن می‌توان اطلاعات دستگاه گلکسی قبلی خود را به‌صورت یکپارچه به دستگاه گلکسی جدید انتقال داد؛ بهره می‌برد. اطلاعات قابل انتقال در سرویس Smart Switch شامل تصاویر و فیلم‌ها، مخاطبین، رویدادهای تقویم، یادداشت‌ها، تنظیمات دستگاه و… می‌شود.

گلکسی A54 سامسونگ با طراحی شیک و مدرن، صفحه‌نمایشی خیره‌کننده و سخت‌افزاری قدرتمند، تجربه‌ای بی‌نظیر در استفاده از ابزارهای به‌روز را به شما ارائه می‌دهد. با گلکسی A54 سامسونگ، قدرت، نوآوری و سرعت در دستان شماست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا