اقدام جدید همراه اول برای حجاج ایرانی

استفاده از سیمکارت همراه اول در سفر حج و فعال کردن رومینگ این اپراتور از طرفی هزینه های ارتباطی حجاج را به نصف کاهش می دهد و از سوی دیگر در صورت استفاده از این طرح ها مشترکان وارد چالش های جدیدی که در استفاده از سیمکارت های عربی وجود دارد، نخواهند شد.

موبنا – در واقع حفظ سیمکارت همراه اول نه تنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است بلکه زائران خانه خدا در صورت استفاده از این سیمکارت ها به اپلیکیشن های ایرانی، وب سایت ها دسترسی داشته و امور بانکی خود را بدون محدودیت انجام می دهند و دیگر لازم نخواهد بود که بابت پرداخت هزینه های تلفن همراه خود ریال خود را تبدیل کرده و درگیر امور مربوط به آن باشند.

همراه اول در ادامه این مسیر و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود امکان فوق العاده دیگری را برای آرامش خاطر حجاج در سفر حجاج به عربستان برای مشترکان خود فراهم کرده است. این امکان تماس رایگان صوتی، تصویری و متنی از طریق پیام رسان روبیکا است.

حجاجی که قصد خروج از کشور به مقصد عربستان را دارند می توانند با رومینگ همراه اول همه تماس های صوتی، تصویری و متنی خود را از طریق روبیکا رایگان برقرار کنند. به این منظور حجاج بهتر است قبل از سفر و در خاک کشورمان روبیکا را روی گوشی های خود نصب و فعال داشته باشند تا بتوانند از امکانات بخش پیام رسان این سکو استفاده کنند.

مجموعه اقدامات همراه اول برای حجاج در سال ۱۴۰۲ خیال مشترکان را به لحاظ امکانات ارتباطی آسوده کرده است و مسافران خانه خدا با انتخاب سیمکارت همراه اول دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهند داشت.

 منبع: ۹۰ فناوری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا