دانلود بازی اکشن ترسناک و چندنفره اردوگاه وحشت اندروید

Horrorfield – اردوگاه وحشت عنوان یک بازی بسیار جالب و منحصر به فرد در ژانر اکشن با درون مایه ترسناک و بقاء می باشد که در آن شما در نقش گروهی از انسان ها در مکانی مخوف در محاصره انسان های روانی که شبیه به هیولاها و موجودات وحشی و ترسناک می باشند هستید و وظیفه شما تلاش برای بقاء و فرار از دست آن ها است.

موبنا – بازی «اردوگاه وحشت» توسط استودیوی Skytec Games, Inc. کشور روسیه به صورت رایگان در گوگل پلی با نام کامل Horrorfield – Multiplayer Survival Horror Game عرضه شده است و ما نیز تصمیم گرفتیم تا آخرین نسخه آن را به همراه نقد و بررسی این بازی، برای شما معرفی کنیم.

بازی اردوگاه وحشت Horrorfield – Multiplayer Survival Horror Game که از روی عناوین معروفی مثل سری فیلم های سینمایی جمعه سیزدهم (Friday the 13th) الگوبرداری شده است، حقیقتاً یک بازی بسیار جذاب و کاملاً متفاوت است، شما باید به صورت اینترنتی در بازی های گروهی با دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر دنیا همراه شوید و در نقش یک تیم بازی را دنبال کنید.

دانلود بازی اکشن ترسناک و چندنفره اردوگاه وحشت اندروید

درست مثل تمام بازی های Survival Horror در بازی اردوگاه وحشت نیز چالش های مختلفی در مقابل شما قرار خواهند گرفت. طبق ماجرای بازی، شما و چند انسان دیگر، در منطقه ای بی نام و نشان که به نظر می رسد یک بیمارستان روانی متروکه است گم شده و راه فرار را نیز نمی دانید. کاری جز بقاء در این دنیای ترسناک برای شما وجود ندارد!

دانلود بازی اکشن ترسناک و چندنفره اردوگاه وحشت اندروید

اما خوشبختانه این بازی یک بازی استراتژیکی و تیمی است! در این بازی ۷ شخصیت یا بهتر است بگوئیم ۷ بازمانده مختلف از جمله یک بسکتبالیست، دکتر، مهندس، سارق، مزدور، دانشمند و یک پلیس وجود دارند که هر کدام ویژگی ها، مهارت ها، نقاط مثبت و نقاط ضعف خود را دارند. شما بعد از ورود به بازی و انتخاب شخصیت مورد نظر، می توانید در سرورهایی که ۶ بازیکن دیگر نیز در آن وجود دارند به یک ماجراجویی ترسناک و چالش برانگیز بپردازید و با کمک دیگر بازیکنان، جان سالم به در ببرید. باید یک کمپ بسازید و با جمع آوری منابع مورد نیاز، برای بقاء تلاش کنید.

دانلود بازی اکشن ترسناک و چندنفره اردوگاه وحشت اندروید

در بازی اردوگاه وحشت Horrorfield – Multiplayer Survival Horror Game هدف همه بازیکنان این است که با کمک به یکدیگر و پشتیبانی از هم، راه فرار را پیدا کنند. شما داخل این تیمارستان بزرگ گیر افتاده اید و درب های آن نیز که به صورت برقی باز و بسته می شوند از کار افتاده اند. جریان برق در این منطقه وجود ندارد و در حالت عادی راهی برای باز کردن این درب های بزرگ وجود ندارد.

تنها راه شما این است که در سریع ترین زمان ممکن و قبل از اینکه این هیولاها مکان شما را پیدا کرده و شما را شکار کنند، به دنبال قطعات گم شده برای راه اندازی یک ژنراتور برق بروید و در نهایت با روشن کردن این ژنراتور، درب ها را باز کرده و راه فرار را پیدا کنید! اما صبر کنید! هیجان این بازی ادامه دارد! این ها فقط بخش اول بازی Horrorfield – Multiplayer Survival Horror Game هستند.

دانلود بازی اکشن ترسناک و چندنفره اردوگاه وحشت اندروید

در بخش دوم، این بار شما می توانید در نقش خود هیولاها ظاهر شوید! چنین سبک بازی را قبلاً در سری بازی های معروف Left 4 Dead دیده بودیم که در آن شما می توانستید به عنوان بازماندگان و یا زامبی ها ایفای نقش کنید! حالا این بار می توانید سبکی مشابه را در یک بازی موبایلی آنلاین تجربه کنید. شما قادر هستید تا از بین ۴ شخصیت روانی Butcher ، Ghost ، Cultist و Beast شخصیت دلخواهتان را انتخاب کرده و با ویژگی های هرکدام، مانع از فرار کردن بازماندگان شوید!

وظیفه شما در نقش این هیولاها این است که به کمپ پناهندگان حجوم ببرید و یا در مکان های مخفی پنهان شده و هر زمان که یک بازمانده را مشاهده کردید برای شکار او اقدام کنید! تفاوت این بخش با بخش اول این است که در بخش تیمی، شما باید با دیگر بازیکنان یک تیم تشکیل داده و برای تحقق یک هدف مبارزه کنید اما در بخش دوم، شما شریک یا همکاری نخواهید داشت و باید به تنهایی به سراغ انسان های بازمانده بروید!

دانلود بازی اکشن ترسناک و چندنفره اردوگاه وحشت اندروید

این بازی فوق العاده هیجان انگیز با گرافیک عالی، گیم پلی بسیار جذاب در سبک استراتژی – اکشن از نمای سوم شخص و همچنین صداگذاری ها و افکت های مهیج، تجربه ای بی نظیر را برای شما فراهم می کند. بازی «اردوگاه وحشت» Horrorfield – Multiplayer Survival Horror Game تا امروز بیشتر از ۵،۰۰۰،۰۰۰ بار در گوگل پلی دانلود شده است و توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را نیز به دست بیاورد.

دانلود بازی اکشن ترسناک و چندنفره اردوگاه وحشت اندروید

توجه : بازی آنلاین است + نسخه مودی در دسترس نیست

تغییرات نسخه ی v1.5.4 :

* بهینه سازی های جزئی و برطرف سازی باگ ها

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۶۲ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا